26
May
11

En Büyük Tutku…

Çocukken hepimize sormuşlar ne olmak istiyorsun diye, hepiniz kendi çevremizin ve hayallerimizin doğrultusunda bir cevap vermişizdir; Doktor, astronot, asker, pilot vs… benim genelde cevabım Arkeolog olurdu… Aslında bunu dememin amacı o kelimeyi yeni öğrenmem ve havalı olmasıydı :D tabi gün geçtikçe hepimiz büyüdük fikirlerimiz ideallerimiz ve isteklerimiz değişti. Sizin değiştiği gibi benimkisi de değişti… Üniversiteye geldiğimde yazar olmak istiyordum, en büyük isteğim buydu bununla ilgili çalışmalara girişmeye başladım, daha sonra adli tıp da uzmanlık yapmak istedim ama koşullar beni engelledi ye yıllar geçtikten sonra ise aşçı olmak istedim… Bunlar benim tutkularımdı. Aslında fikirlerim değişmemişti sadece evrim göstermişti, yazar olmak istemekle adli tıpçı olmak istedğim günlerden sonra adli tıpbı konu alan bir roman yazarı olmaya karar verdim ve bu tercih isteklerimi kolaylaştırıyordu, daha sonra aşçılıkla bu birleşince yemeklerle ilgili bir roman yazmaya karar verdim… garip bir gelişmeydi ve hayatımda en çok istediğim 3 şeyden ortak bir sentez yakalayabilmiştim ve en baskını olan yazarlık bana buna ulaşmamda aslında yardımcı oldu… Birçok fikir birçok düşünce aklımda yer etti ve en sonunda hayata geçirmeye değer bir proje ortaya çıkardım… Tabiki bunu sizinle paylaşmayacam ama belki tembelliğe biraz son verip yazmaya başlarsam en büyük tutkuma ulaşmakta ilk adımı atmış olacam. Tutkularımı öğrenmek ve onları harmanlamak benim 10 yılımı aldı… Aklımdaki fikir devamlı dolaştıkça durma gibi bir ihtimalim yok zaten… Peki siz ne yapıyorsunuz, sizin tutkunuz var mı , bunları hayata geçirmek için neler yapıyorsunuz, hayatta sizi mutlu eden şeyler var mı bir düşünün… Sonra durmayın yapın hayat çok kısa… İnsanların kendilerini tatmin etmesinin para kazanmaktan çok daha önemli olduğunu düşünenlerdenim,dünyadaki herşeyi para olarak görenler ölme zamanı yaklaştıkça hiçbirşey yapmadıklarını anlayacaklardır… Dünya oyun alanı keyfini çıkarın….

Donald Trump Demiş ki ” Without passion you dont have energy, without energy you have nothing”

0 Responses to “En Büyük Tutku…”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

