10
May
11

Herşeyin Başlangıcı….

Size herşeyin nasıl başladığını anlatacam… çok romantik bir hikaye değil aslında… üniversiteyi kazandığım ilk sene 1999’a dayanıyor herşey. Sağlıkla ilgili bir bölüm kazanmıştım. O sene ve TRT 1 kanalında “CSI: Crime Investigation Scense”, “kanıt peşinde” olarak TRT 1 de gösterime girmişti… İşte o zaman anladım adli tıp ile ilgili bir iş yapmam ve yazar olmam gerektiğini. Hiç evde olmamam gereken cuma günlerini dizi izlemek için evde geçirmeye başladım. Hoş daha sonra gecelere doğru aksam da bu benim içimdeki ateşi asla söndüremiyordu… Dizi izliyordum notlar tutuyordum ve hep olmak istediğim kişi Grissom oluyordum 1 saatliğine de olsa da. Grissom adli tıppın başı çok okuyan ve kitaplardan ve özellikle sheakspeareden alıntılar yapan bir bilim manyağıydı. Kızları, grissom olduğumda gözüm görmüyordu sadece notlar ben adli tıp ve alıntılar vardı. Pür dikkat, dikkatimi ve motivasyonumu kaybetmeden diziyi izliyordum. Sonra ilk adli tıp kitabım üniversiteden bir arkadaşım tarafından bana hediye edildi. Artık hayatımdaki tek amacım adli tıp okumak ve yazarlık yapmaktı ama buna tabiki ulaşamadım farkettiğiniz gibi ama asla vazgeçmedim. CSI bölümleri ilerliyor ve benim ilgim artıyordum, okulu uzatmalı olarak beş buçuk senede bitirsemde aslında uzamasının nedenlerinden biri 3. sınıftaki adli tıp dersimizden sonra adli tıp masterı yapmak istemem ve girebileceğim bölümlerde doktorlara öncelik verildiğini ve asla giremeyeceğimi anlamam birazda sebep oldu. Daha sonra bu yabancı dizi sevgisi bende bir takıntı haline dönüşüp o kadar çok dizi izledim ki bende bir tane yazmaya karar vermemle tabiki noktalandı… İşte herşeyin başladığı noktadayız. Bu blogu neden açtığımın anahtarındayız. Bunlar benim senaryo hikayelerimin çöplüğü. Kayda değer bulmadığım ne varsa aslında burada, bu blog bir yazım denemesi. Yazımımı geliştirmek ve kötü hikayelerimi anlatmak için bir araç. Bu bir simya… Değersiz hikayeleri altına çevirme işi :D Şu an 100 kadar yazı yazdım bunları 500e tamamladığımda biraz yazmayı ve kurguyu öğrenmiş olmayı ve kendi senaryomu adam gibi yazmayı planlıyorum. Okuduğunuz şeyler aslında benim çöplerim kullanmaya değer bulmadığım hikayelerim…Herşeyin başladığı yer burası, ne kadar çöplük desemde hazineye ulaşmak için katetmem gereken güzel ağaçlıklı patika burası… Bana şans ve güç dileyin çünkü yeni hayatımda burada çok şey değişecek ve bu yeni hayat yolumu daha hızlı ilerlememde bana güç sağlayacak… Buradan sevgilime çok teşekkür ediyorum,bu büyük sıçramayı yapmamda yardımcı olduğu, beni her an desleklediği ve bunun benim için ne kadar değerli olduğunu anladığı için…

Goergo C.Lichtenberg demiş ki:”Bir kitap aynadır, ona bir eşşek bakacak olursa karşısında elbette bir evliya görmez…”

0 Responses to “Herşeyin Başlangıcı….”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

