09
Ara
10

Universe Always Have a Plan…

Bütün hikaye ablamın Halk Bankasının sınav açtığını söylemesiyle başladı… Ben yatırdım sınava giriş harcını kaçarın yok gireceksin diyerek beni zorladı. Asla sınava girmeyeceğimi biliyordu, beni zorlamak için sınav giriş harcımı yatırmış ve illa beni memur yapacaktı ama istediğim en son şeyin bu olduğunu sadece ben değil evrende biliyordu… Derler ya “Universe always have a plan” diye… işte öyle bir andaydık. Neyse sınava giriş yerim belli oldu Ankarayı bilenler bilir Gazi üniversitesi teknik okullarda girecektim. Teknik okullar dev bir alan üstünde 50 kadar binadan oluşan bir kampüs… Gün geldi çattı. O gün sevgilimde kalmıştım, Gece yattım sabah bir huzursuzlukla uyandım. “Kız arkadaşım sen sınava kaçta girecektin” dedi. bende “9 da ” dedim. “Saat 8 buçuk ” dediğinde evden bir hışımla elimde 2 kalem 1 silgiyle çıktım. Yetişirim derken beysukentten dönüp hacettepe yoluna çıkınca bir sis başladı akıllara zarar. Bilkente kadar yavaş yavaş sisler içinde geldim… Geç kalmıştım artık. Teknik okullara ulaşıp arabayı park etmek için yer ararken teknik okulların yanındaki yola girdim oraya biryerde yer bulur parkederim diye ama girmez olaydım. Ortalama 1 km uzunluğunda bir yol ve sonuna geldiğinizde çıkmaz sokak olduğunu anlıyorsunuz… sinir bozucu… Neyse ben o 1 km yolu tıkış tıkış şekilde sonuna gidince, çıkmaz sokak olduğunu görüp yine sıkış tepiş, manevra yaparak geri dönüp çıkmaya çalışıyorum… ama öyle sıkışık ki arabalar birbirlerine dokunur vaziyetteydiler. Orada da 10 dakikamı harcadıktan sonra dışarda okuldan çok uzak olmayan bir yere arabamı parkettim. Koşarak içeri girdim ama gideceğim yeri bilmiyorum, aslında biliyorum ama bu fakülte, şu bina falan yazıyor… Kampüsün içinde deli dana gibi koştururken, kampüs haritasını buldum yeri gösteriyordu tahmine doğru ilerledim, haritadan bakmakla normal 3 boyutlu görmek farklı şeylermiş, tabi hafiften yine saptım saat 09.30 a geldi neredeyse beni içeri almayacaklar, orada uzaklarda bir güvenlik görevlisine rasladım ve sordum… Anlattı güzelce nerden nasıl gideceğimi ve binayı buldum saat 09.30’u çoktan geçmişti biraz daha geç kalsam sınav bitecek nerdeyse… Sınav yeriden içeri girdim görevliler sınav kağıdıma baktılar, bir nefeslen dediler, sonra da gireceğim sınıfın yerini tarif ettiler. Birinci kat , şuradaki döner merdivenlerden çık sağa dön bla bla bla… Koştur koştur merdivenlere yöneldim 5 – 6 basamak çıkmıştım ki yere kapaklandım… Çok ama çok sinirlenmiştim başıma gelen bunca şeyen sonra… Elimdeki 2 kaleme baktım düşme sonucu ikisininde uçları kırılmıştı… :S Sinirden kudurmak üzreydim. Kafamı yukarı kaldırarak dedim, bir planın vardır, sınava girmemi istemiyorsan girmeyecem A.Q… umarım benim için güzel planların vardır :D Sınav zaten çok zormuş geçebilmem imkansıza yakınmış hiç çalışmadan… O yüzden hiç üzülmedim ama ablam hala 50 tl sini ister sınava girmediğim için :D

Universe Always Have a Plan :D

0 Responses to “Universe Always Have a Plan…”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

