07
Eki
10

Yaş 16 !!11!B!r1!

(Bu yazıda yaşadıklarım tamamen gerçektir… adı geçen maddeleri açıklamayacağım kusura bakmayın )
O zamanlar yaşım daha onaltı… Deli gibi aşığım hatuna, böyle damarlarımda testesteron tonla… Kaçmışım hatunun peşinden İzmire gitmişim… Gitttim ama plan onlarda kalmaktı ama babasının evden geç gideceği tutttu şantiyeye. Annesi beni seviyordu o yüzden büronun anahtarını verdi ve operasyon böyle başladı… Gece ben onlarda kalamadım baba evde… kalacak yer yok neyse ki büronun anahtarını almışız ama kızı evden kaçırmak lazım… Neyse ki çöpü kapıcı geceleri topluyor. Bende erketede yatıyorum, kapıcı kapıyı çaldı. Salondan kapı gözükmüyor annesi çöpü atma bahanesiyle kapıyı açtığında kızı kapıdan aldım çaktırmadan sonra izmir gecelerine aktık hemen… Bir yerde bunu bir arkadaşı Ş. ile buluştuk… Ş. bütün yazımızı burnumuzdan getiren iğrençoit. Dakika bir gol bir “Kızım bana Doc (psikiyatrist) ne yazdı biliyormusun” dedi ve poşeti gösterdi… İçinde dozajında kullanıldığında tedavi edici çok kullanıldığında kafa yapıcı yeşil reçeteli birşeyler var :S Neyse aldık hatunu B. nin annesini büroya gidiyoruz… B. dedi ki C. de gelecek onunla kıbrıs şehitlerinde buluşacaz… Eywallah dedik gittik. C. yi aldık birde baya bira stokladık ofise geçtik… Neyse birkaçar tane bira içtikten sonra C. eve gitmemiz lazım ben biraz emanet (kafa yapıcı şeyler) alıp gelmem lazım dedi. “Gel benimle sende” dedi, bende ” eywallah gidelim dedim… Neyse muhabbet ediyoruz oda benim eski hatun B. den hoşlanıyormuş çaktırmadan yolda beni tehdit ediyor. C. nin evine varmaya yakın “balkondan gireyim evdekiler farketmesin ” dedi bende eywallah dedim, nerden girersen gir diye düşündüm ama bahçe girişi falan zannettim. Baya bir yürüdükten sonra ıssız sokaklarda geldik evin önüne, “ben bir gidip geleyim “dedi. “sen burada bekle ben beş dakikaya buradayım “diyip balkonlardan tırmanmaya başladı ama tırmanmaya başlayıp bir türlü tırmanması bitmeyince evinin en üst katta olduğunu öğrendim. 4. kata kadar herif balkonlardan tırmandı. Balkona çıktı , yaz havası kapısı açık içeri daldı kız kardeşi başrış çağırış, çığlıklar hafiften ” bir kere de kapıdan gir” diye bağırıyor, dedim “bu çocuk hasta, her seferinde balkondan giriyor anlaşılan”, neyse birşeyleri aldık o hızla ofise döndük… Hatunlar biraları çekmiş, bizi bekliyorlar. Neyse bunlar hazinelerinden birşeyler çektiler ve 20 dakika sonra tribe girdiler. O zaman kadar Bad trip diye bir şey bilmiyordum o gece öğrendim. bunların uçuşu başladı ama ben bişey almadığım için garip geliyor… Ş. öyle bir uçmuş ki artık dalga geçer oldum, halüsinasyonlar başladı. bende geceyi en azından güzel geçsin diye Ş.nin halüsinasyonlarını kullanmaya başladım. Sabaha karşı ayılmaya başlayınca Ş. Tutturdu ben eski sevgilimin yanına gidecem bu gece diye… Her boku bu ayarlıyor diye bende bundan kurtulmam gerektiğini biliyordum. Telefon etti çocuğa gelecem falan diye çocukta gel dedi… ama gidecek parası yok herşeyi birşeylere yatırmış ve alkole :S neyse bende cebimdeki tüm parayı verdim ” tamam ben alırım senin biletini eğer sen gitmek istiyorsan” dedim, ama amacım onu B. den uzaklaştırmak sadece. hatuna parayı verdim sabah ilk otobüsle gitti gideceği yere… Bizde B.’nin evine gidiyoruz babası gitmiş evde kıçımız rahat yer görsün diye. Kapıyı çaldık, kapıyı annesi açtı “Nerde kaldınız gazete ve ekmek nerede” dedi… Bizde şaşkınlık ama mutfağa girince şaşkınlık bitti hemen operasyona döndü… İçeride Ş. nin annesi ” dün gece gelmedi Ş. gördünüz mü?” demez mi ? offf Lafı eveleyip geveleyip görmediğimizi anlattık, bir bilse kızının evden kaçmasında ki sponsorunun ben olduğumu.. Yorgunuz uyuyalım falan diyip odaya geçtik. Uyandığımızda Ş. nin annesi yoktu B’nin annesi ne yapıp edip göndermişti. Kahvaltı yaptık, Sonra izmir sokaklarına atıldık, Bir dolu yer gezdik B’yle sonra C de bize katıldı kıbrıs şehitlerinde gitar çalıp para topladık Sarap alıp o paralarla kafamızı kıyak yaptık. Yorucu bir günün de ardından ve erken uyanmanın verdiği güç kaybından eve dönmeye karar verdik… B. ile sitelerine geldik, asansöre bindik, saıldı bana , mutluydum ve ellerimin arasından yavaşça kaydı… Asansörün dibinde yatıyordu ama asansör mezar gibi ufacıktı. Kata geldiğimizde kapıyı açtım, sürükleyerek onu dışarı çıkardım, kucağıma aldım , kapıyı çaldım ama kalbim nasıl hızlı atıyor ilk önce öldüğünü zannettiğim B, bayılmış :S Annesi açtı kapıyı , “Tansiyonu düştü bayıldı asansörde “dedim içeri girdik… Yatağına yatırdım… Ömrümden ömür geçti ama izmirde bir buçuk günü böyle yaşadım… Evet 16 yaşında bir çocuk için fazlaydı… ama böyle büyüdüm, ben böyle nif oldum…
George Carlin demiş ki : “Hayat kaç defa soluk aldığınız ile değil, soluğunuzu kesen olayların sayısı ile ölçülür…”

 

Reklamlar

0 Responses to “Yaş 16 !!11!B!r1!”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

%d blogcu bunu beğendi: