21
Ağu
10

Ey Şehr-i Ramazan, Bu Sene de Bize Uğramasan

Ramazan ayını bir türlü sevemedim… Bir kere her sene aynı zamana gelmemesi aklımı karıştırır hep… İnsanları ikiyüzlüleştiren bir ay. Hergün şu karıyı şöyle götürdüm, şurada şu kadar içtim -benden fazla kimse içemez-, Yok şu herifle şöyle yattım, 122 ayakkabımı burdan aldım diyen insanlar bu ay gelince İçmem, sevişmem, yiyişmem, yan gözle bakmam, açın fakirin halinden anlarım demeye başlaması ikiyüzlülük değilde nedir… Sonra bütün gün açları anlamak için oruç tutuyorum deyip, bir kuş sütü eksik olan masalarda domuz gibi yiyen ve hala açların fakirlerin halinden anladım diyen insanlarla dolu bir aydır… Olmadığın gibi olma ayıdır bu ay… Herkes hiç aç kalmadığından sinirli, uyuz , yorgun, dalgın, şaşkın olduğu aydır bu ay. Araba kazaları daha fazla olur, kavgalar nedensiz çıkar, dışından söyleyebildiklerini içinden söyleme ayıdır bu ay… Televizyonlarında dini program yayınlama ayıdır bu ay… Reyting dertleri çoktur ama hep aynı filmleri yayınlarlar… İnsanların eve kapanma , trafiği iftardan önce felç etme ayıdır bu ay… Herşeye, ota boka oruç yüzünden bahane bulma ayıdır bu ay… Sağlık açısından oruç tutmaması gereken kişilerin oruç tutmaları yüzünden acil servisleri doldurduğ aydır bu ay… Sevemedim seni iki yüzlü ay… O yüzdendir ki ” Ey Şehr-i Ramazan, Bu Sene de Bize Uğramasan”

2 Responses to “Ey Şehr-i Ramazan, Bu Sene de Bize Uğramasan”


  1. 16 Mart 2011, 01:03

    sevmiyorum diyorsun bu içten gelmeyen bir duygu biliyorsun ama sıkıcı geliyor sana ben de öyle oluyorum benimde kafamı karıştırıyor yememek içmemek akşama kadar aç susuz durmak eziyet sence bilmiyorum ama kafa karışıyor inan diyorum ?????????????????


Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,400 hits

