02
Ağu
10

See you later allagator….

Tarih Fii tarihi… Biz izmir alsancakta arkalarda bir bara girdik. İzbe bir yer… Saat 01’i geçiyor. Saatler durmuş zaten o gün gelmişim izmire. Neyse alel acele kafamızın iyi olması lazım, bizde bir bilene danışıp barmene sorduk. “Dostum bize öyle bişey yap ki kafaları hemen saat 1-2 kıvamına getirsin” oda bize fazla düşünmeden “olur, size See You later” yapayım” dedi. ismi bile güzel see you later :D bizde ismini duyar duymaz evet yap bize dedik. Neyse bişeyler koydu shakerın içine shake yaptı, buz koydu tekrar shake yaptı falan derken önümüze su bardağı gibi bir bardakta bulamaç gibi bir içki getirdi ve ” See you later allagator, dont forget toilet paper ” diye servis etti :D bizim gözler tabi dışarı fırlamış bakıyoruz bardağa, ” Ha bu arada unutmadan bu shot yapılır ” dedi ama kocaman bardak , nasıl içilmesi gerekiyorsa yaptık kafaya çektik bunu. offf kezzap gibi, değdiği her yeri yakıyor :S garip bişey, lezzet namına hiç birşey yok ama lezzet arayan kim ki zaten… Neyse biz içtikten sonra 2 bira söyledik ağzımızı çalkalamak için ama kar etmedi. kafalarda iyi olmadı bira bitene kadar. Bara yanaşıp tam hiçbişey olmadı diyecekke barmen ” Abi bişey olmadı deme bekle” dedi bende ” o zaman 2.leri yap bize” dedim abi ” bu sizi götütür ama “dedi ” Gittiği yere kadar” derken o yine shake yaptı buz kattı bişeyler ekledi shake yaptı koydu bulamaçı önümüze. ” see you later allagator don’t forget toilet paper” derken. biz yine çektik bunları , müzik daha güzel, hayat daha güzel, izmir ve tüm türkiye daha güzel derken gece ilerledi. Son hatırladığım şeylerin listesi şöyle

1- arabayı arıyorduk ama eve gitmek için değil uyumak için
2- Arabayı koyduğumuz sokağı arıyorduk
3- gülüyorduk ama neye…
4- Ayakkabıma taş kaçmış ama kimin umrunda
5- Kız yok lan sokaklarda
6- Taksiyi kim çağırdı lan
7- Kaçıncı katta oturuyordun sen
8- Ayakkabılarımı çıkarmam lazım
9- Kimin umrunda
10- Halı ne kadar yumuşak………

sabah kalktığımda kapının girişindeki halının üstünde yatıyordum ve ark. da yanımda yatıyordu… tek ayakkabım ayağımdaydı…  offf
Şimdi anlıyorum barmen dostum seni… See you later allagator dont forget toilet paper derken :S Bir daha olsa bir daha yaparım :D

Reklamlar

0 Responses to “See you later allagator….”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

%d blogcu bunu beğendi: