23
Haz
10

Yerin Dibine Girdiğim Gün O Gündür !

Yıllardan fii, aylardan haziran ya da temmuz… ama hikayeye başlamadan önce flash back yapıp geçen seneye gitmemiz lazım. Yıllardan geçensen aylar aynı :D bizim baya büyük 20-30 kişilik bir arkadaş grubumuz var o zamanlar yazlıktayım. Benim yazlığım; ailemin evi. neyse evrim diye bir arkadaşımız bir abisi var kendisi yazman :D Asıl mesleği uzman çavuş gibi bişey olsada bizim grup içersindeki görevi yazman. Her kıza oto boka çöpe alenen yazan ve kızların rahatsız olduğu bir arkadaş. Aynı zamanda bu herif bizim grupta olmanın dışında o bölge jandarmada da görev yapıyor ve hem arkadaşımızın abisi olduğu için hemde jandarma bölgesinde ki görevli jandarma olduğu için kimse kışt diyemiyor. Yazman arkadaş kızları çok rahatsız ettiğinden dolayı bizim ekmeğimizede taş koyuyor ve bu yüzden tüm grup ona gıcık. Gıcık demek yetmez, yolda gören yolunu değiştiriyor. Dilenciden kaçar gibi. neyse bütün yaz bu yazman bizim grubun öbeğine oturdu ve çıkmak bilmedi. o sene tatil bittiğinde bu heriften uzaklaşacam diye çok mutlu olmuştum. Öbür sene geldi tatil başladı… Herkes bu herifi arıyor… Umarım tayini çıkmıştır diye… Neyse birgün kardeşi evrimi gördüm “naber evrim yavşak abin nerde” dedim ve cevabıyla yerin dibine girip ordan çıkmamak istedim. “Abim görevi gereği doğuya gitmişti ve orada şehit düştü” diyince ölüyorum zannettim. sessim çıkmadı, bişey söyleyemedim, yüzüm kızardı, başın sağolsun bile diyemedim… Kafayı öne eğdim ve hızlıca ordan uzaklaştım. Ondan sonra bir daha onun yüzüne bakamadım ve göz göze gelemedim. şimdi söylüyorum.. “çok özür dilerim evrim, çok özür dilerim” “hala unutmadım ve hala çok utanıyorum !”

1 Response to “Yerin Dibine Girdiğim Gün O Gündür !”


  1. 24 Ağustos 2010, 16:02

    yazının sounda başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki


Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

