24
Nis
10

Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım….

Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım adlı bir yazı yazılması için wahiy geldi birgün ufak ufak efesimi demlenirken. Onun soğuğuyla bardağı terletmesi gibi, bu fikirde beni o buz gibi Efes dolu bardak gibi terletti. Renkli ve eğlenceli hayatıma kattığı güzellikleri arttırmak için parmaklarım durmadan harflere dokunmaya ve yazmaya başladı. Parmaklarım ve kalbim öyle hızlıydıki Rock’n Dark konserleri kadar hızlı ve heyecan doluydu, her tuşa bastığında. Sahne arkasına geçmiş, pass kartı boynunda asılı olması gibi, hem heyecanlı hem sakindi parmaklarım. Ve tekrar soğuk Efesin terlettiği bardağıma dokunduğumda Flash backle Blues Festivaline dönmüştüm. o buz gibi bardaktan bana geçen enerji, hayatıma kattığı renkleriyle zihnimde sevişiyordu blues, efes ve renkler…  evet işte o zaman Efes Pilsen Blog yazarı ben olmalıydım biliyordum. Efes basketball takımında Kaya Peker’in attığı son dakika 3lük gibi bir üçlük atıp maçı bitirmeli ve final four’a kalmalıydım ! Sonrada Facebooktan, Twitterdan, Friendfeedden yaymalıydım tüm dünya duysun diye benim Efes Pilsen Blog Yazarı olduğumu. Öyleymiş gibi açtım efesimi, sardım sevgilimi, açtım volumünü sonuna kadar neşemin, paylaştım keyifli anlarımı dostlarımla, anlattım onlara hayatımda en keyif aldığım anlarda hep o vardı yanımda. Çoğu blog yazımda ilham perimdi o aslında. o olmadığı günlerde nasıl tıkanırdım boğulurdum yazılara, Derler ya bir kahvenin 40 yıl hatırı vardır diye.  Nice 40 seneler borçluyum sana,  Efes Dark Brown yüzünden. Kahve ve biranın süper harmanıyla çifte keyif yapmanın hazzını yaşamak, her zaman bana ilham kaynağı olmuştur. Sadece ilham vermiyorsun bana, hikayeleriminde baş kahramanı oluyorsun… “İlgim Size Değil Mariachilere” yazımda olduğu gibi. Mariachilerin o gece bana yaşattıkları hala yazıma baktıkça güler ve unutulmaz anlarımda yanımda olduğu için teşekkür ederim :D Yaz tatilinde sabah kahvaltısında efes olmasa nasıl “Kahvaltı Birası…” yazımı yazabilirdim ki? :D Efes Dark Brown’ın etkileyici kahve aroması etkisi altında yazdığım “Beni Terk Etmeyen Tek Aşkım !” yazısınada bakınca ve Bunları düşününce zaten ben Kendi blogumun Efes Blog yazarı olmuşum bile… Anlarımı şenlendirdiği her dakikayı yazıya dökmüşüm. Ve artık kapanışı şu dizelerle yapalım… İçelim, ab-ı hayat neşe versin bedene, Allah rahmet eylesin Efes’i icat edene, artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin Allah bizi Efessiz memlekete düşürmesin….. :D

0 Responses to “Efes Pilsen Blog Yazarı Ben Olmalıyım….”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

