15
Mar
10

Ablamın Komando Eğitimi :D

Yıllar önce ablamda yaşadım bir süre – Lise hazırlık ya da 1. sınıfta falandım-. Beni komando eğitimine tutarak tek başına hayatta kalma sanatının inceliklerini sirkteki kaplan eğitmenlerinin yaptığı gibi kırbaçlama usulu olmasada psikolojik savaş taktiklerinin en acımasızcalarını kullanarak beni hayata hazırladığı bir dönemdir… Şimdi olduğu gibi o zamanlarda uyanma problemim vardı. Beni uyandırmak için üşenmemiş gitmiş Kibariye kaseti alıp her sabah uyandırma alarmı niyetine kullanarak her sabah cinnet geçirmemi sağlayarak uyandırırdı. O zamanlar kırmızı bir kaset çalarım vardı odamda ve yatağa baya uzaktı, üşenmeden gelip kaseti koyar ve play tuşuna basıp kaçardı… Kibariyenin şarkı söylediğini zannettiği çığırmalarına 37 saniye dayanıp Usain Bolt’un 100m Sprint rekorunu bile geride bırakacak şekilde banyoya gidip okula gitmek için çatalla traş olurdum. Çatalla derken Kibariye sersemliğini attıktan sonra traş bıçağına geçerdim… Birgün bana temiz gömlek giymek istermisin dedi bende tabiki pis pis gezemeyeceğim için ablamın kurduğu tuzağa şen bir sazan gibi atlayarak “evet” dedim. o an Michael Myers’ın Hallowen filminde sahneye girdiği müziğin aynısını duyduğuma yemin edebilirim… Ablamın gözlerindeki ışıltı komando eğitiminin başladığının işaretiydi… Beni çamaşır makinasının önüne kadar hipnotize etmiş bir şekilde sürükleyerek eline aldığı kirli çamaşırlarımı makineye doldurarak makinanın tüm çalışma inceliklerini anlattıktan sonra bana okumayı yeni öğrenen çocuklara yaptıkları gibi 50 kere tekrarlattırarak çamaşır makinasının tüm inceliklerini öğrendim. Artık Cırt Ayşe Teyzeye bile ihtiyaım yoktu… Hatta makinayı söküp takar parçada arttırmazdım… Vay be ben neymişim diyerek salona geçip keyfini sürerken peki gömleklerinin ütülü olmasını istermisin diye tuzak bir soru daha sordu. Desem ki hayır ütüsüzde giyerim, beni okula ütüsüz gömlekle gönderir, karizmamı çizer kızlar dalga geçer fiyakam ya da cakam bozulur diye istemeye istemeye evet dedim… Gel benle diyerek ütü odasına soktu beni. Bak bu ütü diye başlayarak -sanki hiç ütü görmemişim ya- ütüleme teknikleri üzerine bana hızlandırılmış bir kurs verdi. O gün hayatımda bu kadar değişikliğe hiç ihtiyacım ve takatim yoktu. O günden sonra kendi çamaşırlarımı kendim yıkamak, asmak ve ütülemek zorunda kaldım. Arkadaşlar kız tavlamaya giderken ben çamaşır yıkamak zorunda kaldığım günleri hiç unutmam peh be ablacım :S Neyse komando eğitimi bitmemişti ablam artık komando eğitimi dışına çıkarak gayet bordo bereli kıvamında tavizsiz eğitimini sürdürmeye devam ediyordu. Ütü işlerini bitirdikten sonra rahat bir nefes alacağımı düşünerek içeri geçerken beni mutfaktan çağırdı… Gel yamak sana yemek nasıl yapılır pratik bir şekilde anlatacam. Genelde aynı şekilde yapılır bir kaç yemeği öğrenirsen hepsini kıvırsın diyerekten beraber 3 çeşit yemek yaptık. Pilav yapmayı işte o gün öğrendim, ablama müteşekkirim. Onun sayesinde kızlara yemek yaparak tavlama diye bişey keşfetmiştim. Hem de eve getirebiliyordum… Hepsi ağzı bir karış açık kalacak yemekler yapıp, ağıma düşürdüğüm kızların sayısı gayet yeterlidir. Bu kız tavlama işinde en çok yıkama ve ütüleme işime yarayacağımı düşünürken yemek skorları hepsini solladı :D Bir ev hanımı gibi yapamasamda temel bilgilerle uydurarak yaptıklarımda yeterli oluyor ve yetiyordu bana :D Özellikle tek başıma yaşamaya başladıktan sonra işime yaradı. Ablam bir kaç sene sonra yanlız yaşayacağımı biliyordu heralde o yüzden beni hayata hazırlamaya başlamıştı. O gün hayatımı değiştirmişti, bir yerden başlamıştım ve herşeyi artık kendi başıma yapabiliyordum…  Aslında bunları öğrenmem daha çok kız tavlamama değil daha az kız tavlamama neden olmuştur. Artık kızlara ihtiyacım yoktu. Ne çamaşır ne bulaşık,ne ütü ne de yemek için… Bir çok arkadaşım sırf bunları yapamadıkları için gerzek ve kemçük ağızlı kızların çilesini çekmek zorundayken ben seçiciliği sonuna kadar kullanıyordum ve durumdan acayip memnundum :D Teşekkür ediyorum ablacım…iyiki beni o gün eğitmişsin ve kimseye boyun eğmeden yanlız başıma ayakta durabilmem için başlangıç adımlarımda yardımcı olmuşsun :D Öptüm seni kocaman :D

0 Responses to “Ablamın Komando Eğitimi :D”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

