10
Mar
10

Yapıştıııırrrrr -Puhahahaa-

Yıllardan 90’ların ortalarında… O zamanlar orta son bilemedin lise hazırlığa falan gidiyorum. Odam benim tapınağım… Hiç çıkmadan günlerce yaşayabilecek erzak, çay makinası, çöp, tv ve radyo teyp var hemde cd’li… Nayse yatakta yatarken sağa sola bakıyorum duvarda benim çizdiğim resimler başucumda mezar taşı falan derken tavanın anlamsızca boşluğu beni huzursuz etmeye başlamıştı… Bişeyler çizemezdim tavana çünkü hem boy problemim vardı – ki o aralar biraz tıfıldım- hem tavana çizmek hiç kolay değil ayrıca değişik bişeylerolsun derken aklıma ışığı emip sonra dışarı veren yıldız şeklinde parlak şeyler geldi… Süper olacaktı… tüm tavanı onlarla kaplayacak, yattığımda gökyüzünü izlemiş olacaktım… Gittim 7- 8 paket yıldız aldım eve geldim yapıştırmaya başladım ama bu salak yıldızlar pürüssüz zeminler için üretildiğinde bizim tavanda isyan edip kendilerini aşşağıya attılar. Neyse pratik çözümler üretmek maksadıyla bizim kiler aynı zamanda babamın alet edevat deposu olan yerde yapıştırıcı bulup yıldızları geldikleri yere tekrar yapıştırdım… Huzur içinde yatağa yattım ama istediğim gibi ışık vermedikleri için sinir olmuştum… ama asıl hikayemizde burada başlıyor. Öbürsü gün ablam telefon etti… Bir taraftan pöskürerek gülüyor bir taraftanda söylemek istediklerini söylüyor tam doğrusu soruyor… 5. seferde anlayabildim. Ablam pöskürerek şunu soruyordu ” Berk sen -puhahahaa- balici olmuşsun… -Puhahahahah zuahahahah- Bali çeki- zuahaha- yormuşsun -puhahahah- Annem çöpünde -puahahaha- bitmiş bali tüpü -puahahah- bulmuş -zuahahaha-” “Oğlum balici oldu -puhahahah- diye ağlıyordu -zuahaha-” Benide bir gülme aldı haliyle annem beni balici zannediyordu salak parlamayan yıldızları yapıştırmak için kullandığım baliyi bitince odamdaki çöpe attığım için -zuahahah- Neyse ben annemim yanına gidince Annem ağlayarak ” sen balimi çekiyorsun” demez mi? Ben orada koptum tabiki… Anne saçmalama -puhahaha- neden bali çekeyim -zuahahaha- falan derken yıldızları falan gösterip ikna ettim ama 2 haftada gözleri üzerimden ayrılmadan devamlı kontrollerle geçirilen 2 hafta sonunda özgürlüğüme kavuştum ve temiz olduğumu kanıtladım :D

0 Responses to “Yapıştıııırrrrr -Puhahahaa-”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

