17
Oca
10

Sorun Sende Değil Bende !

Birinden ayrılmak istiyorsunuz ama bit türlü başaramıyorsunuz…. Alın size işe yarayacak ip uçları :D !!!Klişelerle başlayın işe yaramasada iyi bir ısınma turudur ! Yeteri kadar etkili söylerseniz inanılabilir( Hala bunlara inanacak kız/erkek var mı bilmem ama…)

* Sorun sende değil bende… ( Bunu kullanmak için en fazla 12 yaşında olabilirsiniz )
* Daha iyilere layıksın… ( Ağlayarak gayet etkili )
* Heyecanımı yitirdim… ( Uzun ilişkilerde terketme oranı kısalara göre %12 fazla )
* Biz ayrı dünyaların insanlarıyız… ( Erkekler marstan Kadınlar Venüsten Kitabını Örnek verin tezinizi destekleyin )
* Bakireyim / Bakiresin… ( Kullanılması tehlikeli kelimelerden !… Doğru yer ve zamanda kullanmak işe yarayabilir ama sadece deneyimle sabittir )

Bunları söylediniz ve işe yaramadı değil mi…. Sorun sizde tiyatro eğitimi falan alıp yeniden deneyin ya da algoritmadaki hayırı takip edip 2.adıma geçebilirsiniz :D
2. adım ne derseniz ahanda maddeler… ( 1. adımdaki kadar beceriksiz ve inandırıcı olmayan bir tavırla hiç bir yere varamazsınız)

* Babamın eve dönüş partisine beraber gidelim… Kaç yıldır mapustaydı… Hadi Aşşşkıııımm….
* Bir gün telefona cevap verme… Nerdeydin diye sorarsa ” Dün gecekondumuzu yıkmaya geldiler, bende çocuğumu ve bıçağı alıp dama çıktım” dersin :D
* Normalde çift cinsiyetliyim…. Ayşe /Ahmeti görene kadar heteroseksüeldim :D Fikrini 1 anda değişti….
* “Aşı vurulmam lazım, Benimle Gelir misin ?” dedikten sonra, “Ne Aşısı Derse !” ki diyecek, “Hayatım çok pis Frengi olmuşum, kimden kaptığımı bilmiyorum, 20 gün bunu vurulmam lazım” ” Ayrıca sevişmeyelimde bildiğin gibi cinsel yolla bulaşan bir hastalık” dersin hançeri saplarsın :D
* Üstüne atla… Birazda sarhoş olmuş gibi davran… Sevişme esnasında offf Ayşe/Ahmet süpersin… gibi seviştiğin kızın/erkeğin ismi dışında bir isim söyle… !
* Sevişirken Kankasını getirmesini söyle… Ayrılır senden ayrılmayıp fantezi yaparız diyip getirirse sen ne terbiyesizsin, inanamıyorum sana diyerek rahatlıkla terkedebilirsin..
* Boynunu ömdür… Sonra da boğazlı kazak giyip devamlı saklamaya çalış ama beceriksiz ol :D

3. adıma geçiyoruz… Hiç biri işlemediği zaman yapacak son 2 şıkkınız kalıyor !!!!

* 3 gün boyunca yiyip tuvalate gitmeyin !!! bu çok önemli… 3. günü sonunda tabi tutabilirseniz tuvaleti tıkıyacak kadar sıçın ve sevgilinizi çağırıp Ayşe/Ahmet tuvalet tıkandı gitmiyor göndermemde bana yardımcı olabilirmisin diyin !!! Kesin sizden tiksinecek ve terkedecektir..
* Buda işlemediyse geldik zor kısma… Karşılıklı oturun ve ona herşeyi anlatın…..

4 Responses to “Sorun Sende Değil Bende !”


  1. 31 Mayıs 2010, 13:52

    of ben bu şeyleri yaparken utanırım ama ayrılmam gerekiyor en iyi yol oturup herşeyi ondan ayrılmam gerektiğini söylemem lazım evet evet bunu yapmam lazım

  2. 2 punctura
    31 Mayıs 2010, 17:56

    Zor bir görev herkese göre değil ne yazık ki…. herkes bildiği otu otlarsa sonra başı ağrımaz :D

  3. 06 Haziran 2010, 11:49

    haklısın herkes kendi bildiği yolu izlesin ama ben ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum böle şeyler bana yakışmıyor başka bi yol yokmu yaaa yardım edin

    • 06 Temmuz 2010, 15:43

      Neden ayrılmak istiyorsun.
      Bunu önce sen kendin bir düşün. Kesin net bir cevap yada cevaplar varsa, zaten beraber değilsiniz.

      hmmss
      ugur : the felsefe ayısı


Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

