15
Oca
10

Deep Impact !!!!

Şimdi dünyaya bir göktaşı yaklaşıyor ve siz hala tek eşlisiniz….ya da hala diettesiniz pehhh. devam devam… Show must go on…. ! Hani derler ya yarın ölecekmiş gibi ama asla ölmeyecekmiş gibi yaşa… Ben yarın ölecekmiş gibi yaşamayı seçerdim heralde… Neler yapardım maddeler halinde yazayım…* Bir kere asla tek eşli olmam… Tüm çiçeklerden bal alırdım kana kana :D
* Yiyebildiğim kadar yerim. Kalori nedir bilmem… Tereyağlı iskenderler, Kanat ızgaralar, Kuzu tandırlar vs derlen offff gözüne vururdum yemeğin…
* Alkol bolca aldığımı düşünüyorum ama yeterincenin yeterli olmadığını gösterirdim…
* Louvre Müzesine gider tüm paramı harcayana kadar orada kalırım :D
* Rusyaya vize kalkıyormuş……..
* Sıcak denizlere inme ( panslavizm ) politikasını uygulayıp hemen izmire ya da antalyaya taşınırdım :D
* Hep yazmak istediğim kitabı Charles Bukowski kıvamında Kadınlar kitabı formatına çevirirdim ve hemen yayınlardım :D
* Facebookumda silmediğim 90 kişiyide silerdim :D
* Pazarlama Müdürüme fırçayı kayar ama işi bırakmazdım… O beni atsın :D
* Bu kart sesimle bir albüm çıkarıp listeleri altüst etmeye çalışırım :D
* Pierre Lotide bişeyler yer hesabı onlar geçirmeden kaçardım… Ben onlara geçirirdim :D
* Bir zenciyle cinsel organ değiş-tokuşu yapardım ama bu biraz tehlikeli :D
* Ajdarla kanka olur söhretin nimetlerinden yararlanırdım :D
* Eczaneden tüm kafa yapıcıları alır tek kerede kullanırdım :D
* Değişik yerlerde sevişirdim… Sahilde, piknikte, otopark tuvaletinde, evin terasında, ayda, rezidansın 35. katının canımda, ayı postunun üstünde… hayal gücüm pek keskin değil :(
* oscar ödül törenine katılmak süper olurdu ama süper sexy Holywood starıyla…
* Bizde pek tabut kültürü yok ama mp3 çalabilen ve internete wireless bağlanabilen bir tabut yaptırtırım… ama parasını ödemem !
* Direk atlayacağım şeyler dersem İspanyayı görmek, yok bilmem nerede dalış yapmak, yok cape town’ı görmek falan… aman fani şeyler bunlar… Yer, içer, sevişirim… bunun dışında göktaşı dünyaya çarpmadan önce ne yapmak istersiniz siz söyleyin bari !


0 Yanıt to “Deep Impact !!!!”



  1. Yorum Yapın

Yorum bırakın


Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.439 aboneye katılın

Blog Stats

  • 81.681 hits