14
Oca
10

Dün Gece Acayip Kesiştik !

Sigarayı bırakalı 1 hafta oldu ama onu hala tam olarak aklımdan atabilmiş değilim. Tam olarak bırakana kadar aklımdan çıkacağınıda düşünmüyorum hoş…. Bugün Kankam Bertanla film izlerken yanımda sigarayı yaktı… Yakmaz olaydı… Bundan sonra söyleyeceklerime hiç bir kız aldırmasın, hem kafam iyiydi hemde sigara isteği aklımı başımdan almıştı. Neyse Bertan sigarayı yaktı dumanı bana geldi…. Taaaa Bana…. Bir an dünyanın en güzel kokuşu, çiçeklerin kokusu, Channel 5, Sevgilimin duştan çıktıktan sonraki mis kokusu, tereyağlı iskender kokusu, taze kavrulmuş leblebi kokusu, efes dark brown kokusu…. vb… gibi hatta onlardan daha güzel geldi…. Beynim bana oyun oynuyordu… Oyunda değil bu kokuyla sevişiyordu adeta ama aldanmayacaktım…. Kesinlikle aldanmayacaktım….. aldanmadımda… ama sarılıp bu gece ona yatmak istedim, buz gibi yatağımı ısıtsın istedim, o gece yataktaki fahişem olsun istedim ama istemekle kaldım….. artık arınmak için gerçekten büyük bir adım attım… Hayatımda açtığım beyaz sayfayı bu gece daha da pekiştirdim…. Mutluyum ve huzurluyum… Artık Non-serviam olma yolunda bir adım daha attım… umarım beynim bana oyun oynamaz… Bol şanslar dileyin bana, alkol dolu uzun karanlık gecelerde …………..Photo By ~Kan-n

0 Responses to “Dün Gece Acayip Kesiştik !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,673 hits

