05
Oca
10

Gece Saçmalamaları !

Hayatım boyunca uyuma konusunda hiç başarılı değilim !!! Hatta kota verselerdi kesin National’in altında kalırdım :D Neyse gece gece uyuma üzerine pazarlama stratejileriyle ilgili şeyler yazmayacam tabiki… Kafam karman çorman olunca 10 aç kurt kadar uykusuz oluyorum. Beynimse tam bir kurt sürüsü gibi iz sürüyor. Avı belirliyor, taktiği seçiyor, mini simülasyonlarla sonuca varıyor yok beğenmiyor yeni taktikler yeni simülasyonlar falan derken bir türlü avı yakalayamadan güneş doğuyor. Hep insomnia olduğumu düşünürdüm ama insomnia bir hastalıktır… Benimkisi ise hastalıktan öte beynim sorunu çözmeden uyumak istemiyor. İşim kötü tarafı geceleri pek seviyor… uykuyu hiiiiiç sevmiyor. Fazla ıvır zıvır konuları düşünen bir adam olduğumu düşünmeye başladım. Herkesin büyük dertleri vardır benimde var haliyle yenileride her geçen gün eklensede bunlar uykumu kaçıran kısmın %50-60lık kısmını oluşturuyor. Gerisini bagaja mont koyacaktım koymadıydım da, yok eve temizlik malzemesi alacam ne alsama kadar gidiyor… Bıdık şeyler yani ! ama beynim nasıl bir takıntılı orospu çocuğuysa oto boka takılmadan her gece uykularımı piç etmeden geceyi bana geçirtmiyor… Onu durdurabilen tek şey alkol. Dayıyorum bazen çıtı çıkmıyor geceleri :D Onun çıkmıyor ama karaciğer bu sefer küfrediyor deli gibi ! Karaciğerle beynim arasında bir seçim yapmam lazım galiba…. Karaciğer nakli yapılabildiğine göre onu feda edebilirim gibime geliyor. Onun dışında enginar hapıyla falan gittiği yere kadar koruruz sonra bir operasyon şart olacak gibi… Ameliyat masasında ben kazandım diyen bir beyinle artık nah içersin diyen bir karaciğerle kalmak istemem :DOnun dışında konudan konuya atlamak gerekirse yazma dürtüm hep geceleri geliyor. Telefona sesli aldığım notlar kesmediği zamanlar laptop kucağımda battaniye sırtımda üşümemek için laptopun ısısından fayda arayarak yazmaya ve not almaya başlıyorum. Beynim düşünmekten sıkılınca, yazma moduna geçiyor. S.kerim böyle aşkın ızdırabını diyip en iyisi bende kafayı dağıtayım diyor dürtükleyerek bilgisayarın başına otutturuyor, işin kötü yanı kontrol onda olunca ben yapmam diyemiyorsun ve beraber yazı yazmaya başlıyorsunuz. Evet size beynimi şikayet ediyorum… ona sinir oluyor :D umarım yazdıklarımı okumaz :D Neyse Edward mı gelir ısırır yoksa aileden başkasımı gelsin ısırsında wampir olayım artık. Bu kadar uykusuzluktan sonra hak ediyorum galiba :D

3 Responses to “Gece Saçmalamaları !”


  1. 12 Ağustos 2011, 23:56

    artık senin okuyucun oldum Nif (!) bu arada karaciğer çok güzel bi organ yaa heba etme onu derim ben =P

    • 2 punctura
      13 Ağustos 2011, 00:01

      Teşekkürler :D Karaciğerimi bende seviyorum ancak alkolü ondan daha fazla seviyorum :D 65 yaşına kadar yaşasam bana yeter… dayan oğlum karaciğerim :D


Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

