18
Ara
09

Öğrenci Evi…

Bu yazım Uçanpastırma’nın “ayrı eve çıkma hayalleri”yazısını okuduktan sonra yazılmış bir yazıdır :DBenim aile bir garipti ben daha orta okuldayken Bodrum yakınlarında Ören’e taşındılar. Yarı dönemli olarak ordaydılar. 6 ay Ankara da 6 ay örende yaşıyorlardı. Sonra ben liseye geçtikten sonra 4 ay Ankara da kalmaya başladılar. Neyse ben lise son a geçtiğimde artık gelmiyorlardı ben onların yanına gidiyordum. Ankara da üniversiteyi kazandım. Kendime evimizin yakınlarında bir ev tuttum çünkü bizimkiler evi satıp Ören de değerlendirmeye karar verdiler. Artık kendi evim vardı… Tek başıma süper günler geçirecektim. Üniversiteye kayıt için geldim ve evde oturmaya başladım. Evde herşeyim vardı. Televizyonlar, buzdolabı, ocak, mikrodalga…. bir tek bulaşık makinesi yoktu onuda ben buldum :D Neyse ilk 3 gün huzur içindeydi. Evde uzandım TV izledim, Dergi aldım okudum, bilgisayarla bıdı bıdı… offff patladım…sıkıntıdan ölüyorum sandım. Fazla yalnızdım. Sonra üniversite başladı üniversite arkadaşları falan, ev canlanmaya başladı.. Kızlar, arkadaşlar, kankalar, İçmeler, Sızmalar, Kusmalar offf evde bir ben yaşıyordum ama evde hep birileri oluyordu… Neyse sonra evi olmayan arkadaşların eve kız atma isteği karşısında işi daha ticari bir yöne çekmeye karar verdim. Nede olsa ne kadar ekmek o kadar köfteydi. İşte o günden sonra elim ne bulaşığa değdi ne de evi temizlemek zorunda kaldım. Evi temizletip, bulaşıkları yıkatıyordum eve kız atmak isteyenlere :D ama kötü bir yanı vardı evde diğer kızların bıraktıkları aksesuarlar, toka, gözlük, don, sütyen, orkit…. Sevgililerim evde hiç tanımadıkları kızların eşyalarını buluyorlardı… işin şaşılacak tarafı bende tanımıyordum bu eşyaları ve bunları bırakan kişileri ama çokta problem değildi ev pırıl pırıldı. Bir ara 2 arkadaşım bana bir cuma film izlemeye geldiler… Geliş o geliş. Herifler mülteci kampına sığındıkları gibi bana sığındılar. Cuma gelip pazar gidiyorlardı daha sonra abartıp cuma gelip perşembe gitmeye başladılar. Silkeleyip atmak zor oldu 2 sene mi aldı ama yolladım. Bu arada okulu uzattığım için 5.5 sene öğrenci evinde yaşadım uzun uzun. Birgün sevgilimle yatakta uzanmışız telefon yatakla duvar arasına düştü. Bende telefonu alırken elime çarpan bir tokayıda alıp tüm samimiyetimle sevgilime bunu aşağıya düşürmüşsün dedim… Demez olaydım. Yeşil Dev Hulk’un sinirlenmiş ve kırmızı gözleriyle bana öyle bir bakış attı ki nefesim kesildi duvara yapıştım… inme inmiş horoz gibi çırpındım ama boşaydı ama gerçekten o tokayla hiç bir alakam yoktu.. ben asla iz bırakmam :D Neyse bir arada ev arkadaşım oldu. Tabi bizim aile bundan habersiz bana para yolluyor ama ben çocuktan kiranın ve herşeyin yarı parasını alıyorum. Offf ne günlerdi. Hafta sonları full dışarda… Alkol havuzlarında yüzüp kusa kusa eve geliyorum. Para bok zaten Bir taraftan içip bir taraftan alkol tedavisi görebilecek kadar çok. Birde burs var ki ATO bursu o zamanlar. Değmeyin keyfime :D İyi ki sıkı fıkı bir aile yapımız yokta 3 sene boyunca 2 ev arkadaşım oldu bizimkilerin ruhu duymadı. Bir arada üniversitede Mesleki İngilizce hocam vardı… O stajerleri atardı eve bende sınavlara girmeden dersten yüksek puanla geçer üstünede özel ders alırdım. Üniversite günlernde öğrenci evini ticari bir meta haline getirmiştim.. o zamanlar toydum ama şimdiki aklım olsa deli gibi para basardı o ev. Tek başına yaşamaya başlayalı 10 yılı geçti ve artık bekar evinin sessizliği bana batmıyor. Uçanpastırma rahatça sevişmek istersen evimin kapıları sana açık dostum… ben rahatsız sevişmenin adrenalinini özledim :D Her ne kadar zor olsada tek başına yaşamak kesinlikle her genç rahatça sevişebilmeli :D Bu özgürlüğe alıştıktan sonra kesinlikle vaz geçemeyeceksin. Rahat rahat sevişeceksin, ağlıyacaksın, parti verceksin, içeceksin, sızacaksın, 10 kaplan gücünde olacaksın :D Aslansın sen Kaplansın :D

0 Responses to “Öğrenci Evi…”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,673 hits

