15
Ara
09

insomnia !!!

Offff Insomnia offff… Bitirdin beni. Ben ki uykuyu pek seven uyudukça uyuyasım gelen bir adamdım, hatta bana çeçe sineği sokmuş gibi uyuyorsun derlerdi, sen bana ne yaptın. Koyunlar yoruldu çitlerden zıplamaktan, saatlerin pili bitti, eskiden TRTnin kapanışını zor görürdüm şimdi TRT kapanmadığı için bende uyuyamıyorum artık. Güneşin doğuşu bile keyif vermiyor artık. Uykusuzluktan halüsinasyon görsem daha keyifli geçecek bu durum ama o da yok anasını satayım ! Bir laf vardır ” Uyuyamıyorsanız suç yatakta değil szi yoracak birinin olmamasındadır ” diye ama yok, yok, yok…. Eskiden işsiz kaldığım dönemlerde sabah haberlerini izler yatardım artık benim kocam bir melek bile beni tiksindirmeye yetmiyor ! Ama FF’de en az benim kadar az uyuyan adamlar görmek keyif veriyor ve yalnız olmadığımı hissediyorum :D Hatta bazı güzel tarafları var ki Selçuk Erdem’in sabahın 6.30’unda paylaştığı karikatürü ilk ben görüp ilk like’ı ben çakıyorum… :D Fukara tesellisi gibi oldu bu ama iyi birşey bulmak için kendimi gerçekten zorluyorum. Uykusuzluk sarhoşluğuyla yazdığım bu yazı her ne kadar uykumu daha da kaçırsada biliyorum ki yazmasamda uykumu kaçıracak bişey bulabiliyorum :D Yeter artık… Antidepresan’a falan başlayacam uyumak için… Bende pek sedasyon yapmasa da olsun en azından koyun kuzu saymaktan iyidir. Arkadaşlarım beni alkolik sanıyor… İçsem en azından sızar kurtarırım. Beni uyutacak bişeyler bulmalıyım acilen ya da gece bekçisi olmalıyım biyerlerde ! offff offf bırak peşimi insomnia benden sana iş çıkmaz !
0 Responses to “insomnia !!!”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

