10
Ara
09

Savaş ! Herşeyle….!

Geçmişten Notlar !Hayat bir savaş ve biz bunu tam ortasındayız… Geri çekilmemiz gerekiyormu bilmiyorum ama devamlı kavgaya devam eder haldeyim. Asla geri adım atmam, geri adımlar kimseye bişey katmadı bilincindeyim. Durum ve koşullar bazen ne kadar ağır gelsede hep sıyrıldım. Kendi yeteneklerimle mi sıyrıldım yoksa Allahın sevgili kulumuyum diye düşünüyorum ! Ama hep ileri gidiyorum kimseyi yarı yolda bırakmıyorum. Şu aralar zor bir durumun altından kalkmaya ve doğru kararlar vermeye çalışıyorum. Bu yazıyı 20. okuyuşumda büyük ihtimalle bu sorunlar geçmiş bitmiş ben yoluma devam ediyor olacam ama şu anda zor geliyor ! Kimseden neden yardım istemiyorum anlamıyorum bazen bu kadar güçlü olmanın kime ne faydası var bilmiyorum ama yine bildiğim yoldan gidiyorum… Yenilmez bir savaşçı değilim ama belki yenmek için daha çok çalışmalı bu hayat ! Yenilmekte pek başarılı değilim. Galiba bu yazı yorgunluk belirtileri ya da öyle bilmiyorum ama yazıyorum ! Barış sadece savaşa hazırlanmak için geçen zamandır derler bu yüzden biraz barışa ihtiyacım var tüm gücümle saldırabilmek için ! Hadi bana güç dileyin ! Derlerki sadece öldüğünde kaybetmişsindir… Daha ona çok var !

Bu yazıyı yazdığım zamanların üstünden baya zaman geçmiş durumda. ve ben durumları aşmış ve kendi yolumda (Nindou) devam ediyorum ! Frank Sinatranın My Way şarkısını söyleye söyleye önüme çıkan her güçlüğün üzerinden tek başıma gelerek devam ediyorum. Bu sorunların bir sonu varmıdır bilmiyorum ama belki hayat böyledir. John Lennon’ın dediği gibi Hayat siz plan yaparken olan herşeydir diye…. Öyle işte yeter bu kadar kuru gürültü. Yolum beni bekler !

0 Responses to “Savaş ! Herşeyle….!”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

