08
Eki
09

Kahvaltı Birası….

Bu yazıma bir Dua ile başlamak istiyorum…
İçelim, ab-ı hayat neşe versin bedene allah rahmet eylesin rakıyı icat edene artsın eksilmesin, taşsın dökülmesin allah bizi meyhanesiz memlekete düşürmesin… Amin :D

Galiba Alkolik olduğumu mu ilk 2002 yazında farkettim. o zamnlar bir kankam var sabah sahilde Vodka+Çilek yapmış demlenirken bende kahvaltı yapmak için sahile inmişim, “Berk ordan 2 bira kap gel” dedi… Bende hiç hayır demem ok dedim kankadan gelen laf şuydu “Ulan bir kerede hayır de, bir kere de hayır de!” tabi pek sallamadım kim alıp gelecek biraları yoksa :D Palmiye kafeye doğru ilerleyip “Ayşe abla 2 bira birde hamburger ve patetes kızartması yap ama biraları önden ver” diyip kahvaltılık biraları alıp sahilde bir güzel hüplettiğim gün anlamıştım ! ama bizim oralarda sevgiline ya da One Nigth standine sahip çıkmak istiyorsan sızmaman gerektiğinide o aralar öğrendim… Yoksa kimin eli kimin cebinde olduğunu bilmediğiniz yazlık bir mekanda bir yerde sızarsanız Dam’ınızın geceyi nerde bitireceğini asla bilemezdiniz. O yüzdendir ki benim alkol mukavemetim o günlerden beri pek bi yüksektir… İsterse yüksek olmasın. Öbür gün dalga konusu olurdunuz… Neyse bende bir kanka vardı ki karaciğerlere zarar zaten lakabıda buna uygundu “Sünger Bob” :D Her zaman bir vukuat olduğunda götümü kollayan, içerken bir maraton koşucusu gibi gayet relax ve sonuna kadar gitmesini bilen bir kanka… Neyse her kankama “olm ben galiba alkolik oluyorum” dediğimde “hahahahhaha” “Oluyorsun ha değilsin yani şimdiye kadar” diye cevapları alırdım :D Sonra rakı içmeyi öğrendim ki bu benim için bir milattı. Tedavi edilemez hale getiren her an kusturabilecek ama kendimi onu içmeden yapamadığım bir yere sürükledi ve beni yerlere süründürdü :D Anlayacağınız şudur ki arkadaşlar bu yazıdan; içiyorsanız adam gibi için yıkılmayın bol bol pratik yapın ki alkol eşiğiniz yüksek olsun :D böylece kimseye maskara olmadan yamulanlarla istediğiniz kadar ..Şak… geçebilirsiniz ki işin en keyifli noktasıdır… Alkol bazen (genelde) insanlara aptalca şeyler söyletebilir mesela geceden kalma bir halde sabah ilk tanıştığınız mekan olan klozette küçük bir senfoni verirken “Bir daha ASLA içmeyecem” tarzı saçma sapan cümleler kurdurur ki bunların 24 saat içinde hiç bir kıymeti kalmayacaktır :D Diyeceksiniz ki hiç yamulmadın mı diye tabiki yamuldum ama herkesi yamuttuktan sonra yamulduğum için genelde kimse hatırlamaz ben onarla geceyle ilgili dalga geçerken onların elindeki tek materyal gece şişenin kapağını açtıklarını hatırlamalarıdır… Şu anda da pratiklerimi sürdürüyorum ama bir gaye için hepsi… bana bu blog için güzel yazılar yazma gücü veriyor ve saçmalamama olanak tanıdığındandır ki bu blogdaki yazıların bu kadar güzel olması… Şair İhsan Yücenin Ekmek, Şarap, sen ve ben şiirinden bir dörtlükle bu yazıya nokta koyalım…

“ne diyordum arkadaş….
diyordum ki ben bu zıkkımı içmek için içerim
ama içerken düşünmem neden içiyorum diye
daha sonra yaparım hayatın felsefesini”

Reklamlar

0 Responses to “Kahvaltı Birası….”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

%d blogcu bunu beğendi: