08
Eki
09

Kaçak…

O zamanlar 16 yaşındayım ve deli gibi aşığım… Öyle böyle değil ama hormonlarım gözlerimden fışkırıyor… Kimseyi dinlemiyorum zaten örendeyim… Aşkım, deniz, kum, alkol offff uzun geceler daha ne olsun hayatımın en güzel yazlarından birini geçiriyorum ama ne yaz… O zamanlar çok zor gelen ama şimdi baktıkça hoşuma giden aksiyon potansiyeli dolu olayları hatırladığım kadar anlatacam. O zaman ki aşkımın adı Başak. Her gece palmiye çıkışı adını hatırlamadığım bir diskomuz vardı oraya gidiyoruz, ordan çıkıp sercanın pastanesinde sıcak çıkan pizzalardan hüplettikten sonra saat 2 civarı onu eve bırakıyorum. Evleri sahilden 300 metre falan ilerde geri dönüp arka yoldan onların evinin olduğu yere gitmem 10 dakikamı alıyor ve saat 02.15 civarı onu 1. kat penceresi onun pencerisinden tekrar kaçırıp gecelere kaldığımız yerden devam ediyoruz ama bizimkiler pek hoşnut değil bu durumdan. Neyse tabi aşk gözümü kör ettiği için aile falan dinlemiyorum bende evden kaçıyorum ama evin üst katında odam olduğu için ahşap merdivenlerden inmek zorundayım. Ahşap merdivenler her zaman ses çıkarır ama artık kendime göre bir teknik geliştirdiğim için pekte dert olmuyor ve her gece hatunu eve bırakmadan önce evden küçük bir aksiyonla sıyrılıyorum. Neyse herhangi bir gece yine sıvışmışım hatunu eve bırakıp kaçırmışım; geceler, alkol, aşk… Süper geceler neyse saat 04.00 gibi hatunu eve bırakıp eve döndüm birde baktım ki kaçtığım pencere kapalı :( kapıya el attım ki bizim kapı hiç kitlenmez…. kapı duvar. Bu sefer faka basmıştım. Eve almamışlardı beni… Neyse orası ören benim büyüdüğüm yer kim durdurabilir zaten beni aşığım, ergenim, gözlerden hormon fışkırıyor :D O geceyi palmiye barda geçirdim. Sabah oldu gittiğimiz 2 bar var onlara gündüz kafe gibi işletiyor. 1’i gece kaldığım palmiye 2. si onların diğer barı adını hatırlamıyorum şimdi (çok sene geçti) palmiyede kahvaltımı yaptım bir güzel. Açık hesap çalışıyoruz ve aylık ödeme yaptığım için yemek işini halletmiştim :D Zaten gece palmiyede uyuyacaktım ki kızla devamlı esintili havalarda sığınma noktamızdı o yüzden orada uyumam da sorunda yoktu. giyecek bişeyler bulmalıydım. Neyse o zamandan pazarlamacı olacağım belliymiş sahildeki konfeksiyonlardan kendime mayo, t-shirt, pantolon falan aldım ve hatunla aynı döngüyü devam ettiriyorduk ki 1 hafta sonunda annemin canına tak etmiş olacak palmiye barda gündüz bizi bastı ! “GEL BENLE” dedi sertçe… Sonrada kız arkadaşıma dönüp “FAHİŞE” dedi hiç unutmam başağın yüz halini ve kendi şaşırmamı… Annemin hiç küfür etiğini duymamıştım…Neyse uzun uzun bir nutuktan sonra herşey eski haline gelir gibiydi. Sonra bana salakça bir soru sordular, Benim gibi aşık, ergen, hormonları gözlerinden fırlayan bir adama seçme hakkı verdiler… Yılın sorusu şuydu ” Kanadaya Lise eğitimi için gider misin” içimden “siz salakmısınız ben aşığım, ergenim hiç onu bırakıp burdan binlerce KM uzağa hiç gidermiyim” dedim ama dışımdan sadece ” Ne yapacam buz gibi yerde burda kolejde iyiyim ben” dedim. Ahhhh salak ben kafamı taşlarda parçalasaydım da öyle sözler etmeseydim :D Neyse olan oldu ben 1 hafta uslu aile çocuğu saat 02.00 civarı eve giriyorum ama hormonlarım beni dürtüklüyor duramıyorum. Bu haftadan sonra yine herşey eski düzene döndü, evden kaçmalar, evden kaçırmalar, alkolü dibine kadar vurmalar, sabaha karşı gelmeler, aşk meşk süper günlerime geri dönmüştüm… Böyle 1 ay daha geçtikten sonra bir gün yine kapı duvar ben yine palmiye otel, kahvaltı dahil kalıyorum… extra Başağın gerizekalı bir kız arkadaşı şule gelmişti onunda takıldığı erkin diye bir Bodrum serserisi bir bebe. Biz gecelerde arabayla takılıyoruz… Bir gece termik santralin limanına gizlice girdik. Liman öyle böyle değil denizden 5-10 metre yükseklikte dev gemilerin yanaştığı 4 şeritli yol genişliğinde “T” biçiminde devasa bir liman. Yakalansan tutuklanacaz o bişey değil başağın ailesi bilecek. Kız camdan kaçmış bir de Şule geldikten sona onuda kaçırmak zorundayız zaten ama suç ortağım Erkinde benle kızları kaçırıyoruz neyse Erkin limanın üstünde artistik hareketler yapıyor arabayla el freni falan çekiyor ama son seferinde nerdeyse arabayla denize uçacakken biz başakla inmeye ve bunları yanlız bırakmaya karar verdik. Saat 3 de gittiler biz bekle allah bekle saat sabah 5 de geldiklerinde gözlerimizden alev çıkıyordu. Çünkü eve acilen dönmemiz gerekiyorduki Başağın babası sabah 6 da işe gitmeden orda olalım. Neyse ucu ucuna yetiştik sevgili şantiye şefimizle neredeyse aynı anda evden ayrıldık. Ondan sonraki günlerde annem yine geldi beni aldı ama bu sefer Başak yoktu ondan pek sorun olmadı ama keyifli bir yazında sonuna geliyorduk ve o yazla ilgili hatırladığım son şey Tarkanın inci tanem parçasını birbirimizin gözlerinin içine bakarak ve ağlayarak söylediğimizdir… Sonraki olayları başka bir yazıya bırakıyorum çünkü öyle böyle kolay yenilir yutulur günler geçirmedim ondan sonra… Geçen yaz evlendi düğün fotolarını gördüm süper keyifliydi kendi gibi manyak biriyle evlenmiş… Mutluluklar diliyorum tekrar burdan :D
0 Responses to “Kaçak…”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,400 hits

