07
Eki
09

Anahtar !

Ulan Tıbbi ingilizceci seni… İngilizce hayatımı bir anahtar uğruna feda eden kişi sana ne bad dualar etsem azdır :D Neyse hikaye şöyle başlar sene 2002 ya da 2003 ben o zamanlar üniversitede uzatmaları oynuyorum… Kantincimiz Nuri abi berk gelsene bir dakika, bişey söyleyecem diye başlayıp hayatımı etkileyecek sözlerle devam etti… Nuri abi says that :D ” XXX’in boş eve ihtiyacı varmış” benden aldığı cevap “oha tamam ” tabi bu arada gözlerim parlıyor çünkü XXX benim Tıbbi İngilizce hocam…. :D Elime düştün dedim içimden XXX’e Daha sonra ıkına sıkıla geldi ve enseye tokat muhabbetimiz başladı XXX’le :D Üniversiteden okuyan arkadaşlar bazıları bilir bu muhabbeti bazılarının ağzı açık kalacaktır ama neden sınavlara kafama estiği gibi girdiğimin ispatıdır :D Neyse bu XXX’in fazla aktif cinsel hayatı ingilizce stajyerleriyle olduğunu farkettiğimde kendime pay çıkarmayı düşündüm ama böyle bişey için üniversite notlarımı riske atmak gelmedi içimden. Beleşe aldığım özel ingilizce dersleri bana yettide arttı aslında :d ama en çok beni her gördüğünde yediği boktan dolayı ıkınıp sıkılması çok hoşuma gidiyordu koca adamın :D Tek sevmediğim kısmı evliydi ve böyle birşeye yataklık yaptığımı çoook sonra farketmem oldu.Ayrıca eve giremediğim kapının önünde çıkmasını beklediğim günlerde ayrı bir konu ! Neyse XXX benim blogumda bir yazı olmaktan öteye gidemedin… Hala haberlerini alıyorum… ama sen bunu asla okuyamayacaksın ve ben Üniversitenin aksiyon potansiyeli sıralamasında en üstlerde olmaya devam edecem her zaman :D Bu arada zevkine sıçayım diyorum :D !!!
0 Responses to “Anahtar !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

