28
Eyl
09

Beni Terk Etmeyen Tek Aşkım !

Kahve bir çok insanın tutkulu olduğu bence dünyanın en güzel içeceklerinden bir tanesi ! Kokusunu koklamaya bayıldığımdan kahve ve kahve aromalı bişey içerken kendimi uhucu ya da balici gibi hissediyorum ! Bir taraftan ciğerlerimi kahvenin mükemmel kokusuyla doldururken bir taraftanda ağzımın içindeki her hücreyi orgazıma ulaştıracak bir yudum alıyorum ! En son uhucu gibi hissettiğimde Corpus Solus’un balkonunda elimde bir Efes Dark Brown içsem mi koklasam mı karar verememiş bir halde oturuyordum !Şişenin ucundan biradan aldığım kahve kokusu beni büyülüyerek burmunu şişenin ağzından ayırmadan koklamaya itiyordu. ama bu durum hiç rahatsız edici olmamakla beraber üniversite zamanlarındaki kadarda yıkıcı değildi. Çok iyi hatırlıyorum üniversitede Histoloji sınavım var ve o gece bitmesi gereken 600 sayfaya yakın not duruyor önümde ! O zamanlar kullandığım Arjantin bardaklarına benzeyen ama o kadar büyük olmayan hemen hemen 400 cc büyüklüğünde bir kupam vardı. Kupaya 2 çorba kaşığı nescafe çaktıktan sonra sıcak suyla fizyon yarattım resmen :D O kadar acıydı ki kokusu yan odalardan rahatlıkla duyulabiliyordu. Bu bir intihar girişimiydi. 15 dakikada bitirip bir 30 dakika Taşikardi geçirdikten sonra ellerimin titremesini durdurdum. Ve sınava çalışmaya başladım. Sabah 10 daki sınava 24 saatten fazla uyumadan girmeme rağmen hala gözlerim açıktı :D ama kahveyle overdose yapmıştım ve o günden sonra kimse beni kahveden vazgeçiremedi ! Overdose sonrası vücudumdaki her hücre kahveyle tanışmıştı en önemlisi ağzımın içindeki hücreler ve beynimdeki hücreler dünya dışı bu yaratığın dost olduğuna karar vermişlerdi. Değişik tat serüvenlerine çıkmaya başlamamla beraber Nescafeler, Aromalı kahveler, Kahve Likörleri, Kahveli bira, Mac’in Kahveli Milkshake’i derken nerdeyse hayatımda vücuduma giren sıvıarın %60’ı kahve ve kahve aromalı şeylere dönüştü ! En son istanbulda Dunkin Donut’un Filitre kahvesi ve Donutuyla yaşadığım hazzı birçok şeye değişmez hale geldim. Birgün bir kıza platonik şekilde aşık olmam da kahveyle alakalıydı. Bir bankanın restorantında yemek yedikten sonra kahveci kız geldi ve türk kahvesi istermisiniz diye sordu. Kahve hemde Türkünden yemekten sonra hayır diyemeyeceğim birşey. Neyse terasta kahve pişirme arabasıyla beraber geldi. Kahve pişirme arabası küçük bir mangal. İçinde mangal kömürü yanan ve közün içinde ağır ağır pişirilen kahveler yapıyordu bu kız. Tam bir seramoni şeklinde önümüzde iki kişilik kahvelerimizi hiç acele etmeden tam kıvamında olması için çok hassas bir biçimde hazırladı. Kızdan gözlerimi alamıyordum çünkü o bana dünyanın en güzel gösterilerinden birini sunuyordu sanki ! Kahveyi közden alıp Türk kahvesi fincanlarına doldurduktan sonra süper bir servis yaptı. O kıza aşkım onun gösteriyi sonlandırmasıyla bitmişti çünkü yeni aşkımdan bir fırt aldıktan sonra ağzımın içindeki her hücrenin kahveyle orgazımından sonra bu tatminkar gece bana yeterdi de artardı bile :D Dünyada benim gibi kahve severler hatta benden daha çılgın kahve severler olduğunu bilmek güzel birşey,onlar olmasa süper icatları olmazdı. Ne gibi derseniz Kahveli Bira, Kahve Likörü, kahveli Milkshake, Kahveli Ice Slash….. bıdı bıdı…. Sıcak soğuk tüm içeceklere yakışan bu nefis tat hayatımda baya büyük bir yer kaplıyor. Sana aşığım kahve ve bu aşkımız sonsuza kadar devam edecek arada seni alkolle aldatsamda :D
1 Response to “Beni Terk Etmeyen Tek Aşkım !”



Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

