26
Eyl
09

Vazgeçmek !

İnsan birçok seyden vazgeçemeyecem zannediyor. Sigaradan, alkolden, üniversite aşklarından. Bu gece içtim ve arkadaşımla vazgeçemediklerimiz hakında bir muhabbete girdim. Alkolün etkisimiydi bilmiyorum ama eski dosyalar açıldı. Eskiden yaşadıklarımız, ilişkiler takıldıklarımız. o kişiden vazgeçemeyeceğimizi sandığımız anda vazgecegemediğimizi ama sınırlarımız zorlandığı zaman gayet bütün hayellerin yeniden yazıldığına şahit oldum ve hayaller tekrar yazıldığı zaman tekrar dönen için o hayallerde artık yeri olmadığı ve sadece yeniden yapılan hayallere entegre olması gerektiğini düşündüm. Hayatın devamlılığı hayal üretim sürecini tetikleyen bir yapısı olduğu aşikardır. Hep derler ya biri gider biri gelir ya da çivi çiviyi söker bu yeni hayaller kurulana kadar eski dönemin unutulması veya akıldan çıkarılması için üretilen saçma sözler olsada insan kendini kaptırdığı zaman işe yarayan sözlerdir. Yeni bir çivi ararken tetanoz olabiliriz ama yeni hayallerin doğma süreci gerçekten meşakatli birşeydir. Gerekirse tetanoz olmalıdır gerekirse hayata fuck buddyler alınmalıdır. Biraz Makyevelist olun ya sonuca giden her yol mübahtır hele ki kendi hayatın kendi geleceğinle ilgili bir planlama içerisindeysen :D FF’de Tom Waits – Warm Beer And Cold Women ile karşılaştım ve bu yazıya devam etmemde bana güç verdi. Şarkının sözlerinden biri with the platinum blondes and tobacco brunettes I’ll be drinkin’ to forget you ! :D Yukarda yazdıklarımı benden önce düşünen biri var diye düşündüm :D Hatta durmamış şarkı yapmış. Dinlemeniz tavsiyedir :D Neyse konumuza dönersek salak gibi zaman harcayacağınıza, başka tatları deneyerek sevmeyi deneyin yoksa sizde o unutamadığınız tat gibi kabak olursunuz ! Marylyn Manson’un User Friendly parçasında dediği gib “I’m not in love, but I’m gonna fuck you ’til somebody better comes along.” daha açık nasıl diyeyim diyecek bişey yok zaten. Macbethle noktayı koyalım “Come what come may,Time and the hour runs through the roughest day.”
Reklamlar

0 Responses to “Vazgeçmek !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

%d blogcu bunu beğendi: