20
Eyl
09

Yeni Yıla Girebildik mi?

Alkolden tam olarak tarihleri hatırlamasamda sene 2004 -2005. Hangi yıla girdiğimiz konusunda herhangi bir fikrim yok. Dışarı çıkmaktan vazgeçilmiş ve ufak bir house partyle yeni yıla girmeyi planlıyoruz. Realden nevaleleri fazlasıyla topladıktan sonra bir arkadaşımızın evine doğru bilkentin arka yollarından hacettepe köyünden falan geçerek Angora evlerine doğru garip ve bilmediğim yollardan ilerliyoruz. 2 araba kapışır bir şekilde garip köy yollarından hareket etmekte ve hiç bilmediğim ve geçmediğim yollarda son sürat yeni yılın verdiği sevinç , arkadaşlarla geçirilecek güzel bir gece için heyecandan ve arabada o zaman ki sevgilimin olmasının verdiği gazla son sürat biyerlere doğru ilerliyoruz. En sonunda Angora evleri tarafında arkadaşın evine geldik. Ufak bir villa süper güzel bir kış bahçesi ve kış bahçesinin içinde süper bir şömine :D Neyse yemek hazırlıkları başlandı genelde hazır gıdalardan ısıt ye yemeklerinin olduğu 5 kişilik bir masada yemekler yendi. Yemekten sonra laptoplar açıldı ve alınan alkoller ve evdeki nevaleyle acaba hangi karışımlar yapılabilir düşünceleriyle denemeler yapılmaya başlandı. Genel olarak başarısız Kokteyller deneme amaçlı yapıldı ve içildi. Çoğu bulamaç gibi oldu… Ama kafa yapmak için gayet etkiliydi ve saat 10 civarında evde ayık kimse kalmadı… Ben deepfriz’e attığım biraların üstüne Tekila ekleyerek devam ederken bir telefon geldi. Kızlar geliyordu… Ve yarım saat sonra kapı çaldı Bilkentin nadide güzelleri içeri girdi ama tabi benim sevgilim var ve zaten gelen kızlar sevgilimin sectiondan arkadaşları… Neyse zaten aksiyon yapacak kafa kalmamış erken başlayan kafayla biz 4 arkadaş kış bahçesindeki şöminenin önünde keyifli bir gece geçiriyoruz ama bizim kızlar gelen kızlardan dolayı tedirgin. 4 kız; 1 tane manyak 1 mini etekli sarışın ve onun kardeşi 1tane daha kız ama onu pek hatırlamıyorum. Tabi bu arada ne zaman geldiğini bile hatırlamadığım bir erkek arkadaşımız daha gelmiş ve kızlarla içeride muhabbetteler. Neyse deli kızımız o gece ne içtiyse tahmini Ex garip hareketlerde bulunmaya ve garip danslar yapmaya başladı. Sandalyeye tersten candan erçetin oturuşu yaparak tangasını göstermeler mi yerde yuvarlanarak tangasını göstermek mi desem ya da baştan çıkartıcı danslar mı desem ne desem bilemediğim hareketler yaparak evin içinde yuvarlanmaya başladı tabi bizim kızlar bu hatuna sinir olmuş bir şekilde gözlerinden ateş püskürüyor ve bizi kesinlikle içeri göndermiyorlar herhangi birşey için. Servis süper bira bitince hemen geliyor cipsler havada uçuşuyor, çerez hiç bitmiyor cennet gibi bir kış bahçesi :D Neyse bizim 2 oğlanda içerde cebelleşiyor kızları tavlamak için ama tık yok nedense :D Sonra yanımızdaki çift içeri geçtiler serin geldiği için ve içerdeki şamatayı izlemekteler. O ara sevgilim alkolün etkisiyle yerinden kalkamıyor ve benden içerdeki çantasından tokasını getirmemi istedi. Neyse ben çantaya doğru yöneldim. Çanta solda bir tekli koltuğun üzerinde bizim çift olan arkadaşlarda sağda koltuğun üzerinde oturuyorlar. Tam ben tokayı ararken bu deli kız yanıma eldi ve “Tokamı gördün mü” dedi ama ses tonu çok manidardı. Bizim çiftle göz göze geldim gözlerimin içine bakıyorlar ne cevap verecem diye ! Neyse bende standart bir cevap geldi “Ne renkti tokan” oh dedim kurtardım ama öyle basit değildi ben bu cevabı verirken yine arkadaşların gözünün içine bakıyorum hemen yanımdaki kızla bir alakam yok… Kız olayı zora sokmaya çalıştı ne de olsa deli ve kafası gayet iyi ama böyle bir laf beklemiyordum. Dedi ki “Ne renk olduğuna sen karar ver!” Offf benden soğuk terler dökülüyor ve bizim arkadaşlardan gözümü ayırmıyorum ama içimden kurtarmam lazım aksiyona gerek yok diyorum ve ağzımdan şu sözler çıktı ” Yukarıdaki odalara bak istersen !” Neyse benden iş çıkmayacağını anlayan kız diğer arkadaşlara yöneldi ve beni gerçekten zorlayan bir hareketin sonu oldu. Arkadaşlarda gayet hayret verici bir şekilde bana bakmaya devam ettiler ve ben tokayı alıp sevgilimin yanına döndüm. Soğuk terlemeler bu kadar kısa bir konuşma içersinde nasıl oluştuğuna hayret ettim. O gece aksiyon arayan kıza cevap veremediğim için üzgünüm ama sevgilim varken aldatma olayları bana gerçekten uzak isteseydim sevgilim sızdığı dakikalarda bir aksiyon yapardım ama bir toka için değmez gerçekten ! Aksiyonlu bir yılbaşı gecesi geçtikten sonra sabah eskişehir yoluna sabah 7 de çıktığımda sadece ben vardım ve resident evil filminde ki gibi terkedilmiş bir şehire gözlerimi açtığımı sandım ama bu oyun kısa sürdü. Game Over :D
0 Responses to “Yeni Yıla Girebildik mi?”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

