20
Eyl
09

O Gün Bayram Bitti İşte !

Şeker bayramı olması lazım tam emin değilim çooook eski bir hikaye anlatacağım size. Annemle alışverişe gitmişiz ve bana bayramlık alınmış tahmini 7-8 yaşlarındayım süüüpper bayramlıklar aldık ama işin bomba kısmı o zamanlar reebok pump vardı onlardan almaya gittik. Ben bu hava basılan ayakkabılara bayılıyorum. Hava basılan derken hava atılanla karıştırmayı gerçektende pabucun dil kısmında basket topu şeklinde ufak yuvarlak bir popma var ve bu pompayla pıs pıs pıs diye ayakkabıya hava basıyorsun. Çocukluk İşte insana güzel ve değişik geliyor böyle şeyler. Neyse annemle ayakkabıları aldık ama ben seviçten uçuyorum cidden uçuyorum… Herhalde o günden sonra sonra başka bir hediyeye bu kadar çok sevinmemiştim. Neyse eve geldik, o zamanlar 4kişi yaşıyoruz, ben,anne,baba,carlos… Canım oğlum o zamanlar daha çocuk 1 yaşında falan… Neyse ben evin içinde sevinç ve mutluluk dağıtıyorum. evde pozitif bir hava diyecem ama kesinlikle anlatmaya yetmez. Neyse gece oldu yarın bayram olduğu için erken yattım bende, kalkıp bayramlıklarımı ve reebok pump’ımı giyecem. Hani türk filmlerinde vardır ya alır sarılıp bayramlıklarına yatar çocuklar işte bende Reebok Pumplarımı (Ayakkabı ama ayakkabı demeye kıyamıyorum) aldım onlara sarılıp yattım. Güzel rüyalar görmüşümdür eminim. Sabah 10 gibi kalktım ayakkabılarıma baktım ama 1 tanesi yok yere düşmüş heralde ben uyurken. neyse onu aramaya başladım yatağımın altındaydı. Eğildim uzandım aldım. O an başımdan kaynar su değil kızgın yağlar döküldü. Gece ben uyurken ayakkabımın tekini düşürmüşüm ve benim tatlı şeker köpeğim o zamanlar daha çocuk bulmuş bunu ve yemiş. Çiğnemiş her tarafını. Kafayı yiyordum. Bir ağladım ki yedi mahalle duydu ve 1 sene Carlostan Nefret ettim. Annem yenisini alalım dedi ama bayramda tüm dükkanlar kapalı nereden alacaz. Ben bütün bayram ağladım, surat astım. Aslında nasıl güzel başlamıştım…O günden sonra benim bünye bayram seyran tutmaz oldu. Sadece para kaynağı olarak gördüm eee ne oldu büyüdük şimdi para verecek yaşa geldik nerdeyse. Artık bayramları sevmiyorum !
2 Responses to “O Gün Bayram Bitti İşte !”


  1. 1 Murat
    30 Ağustos 2011, 13:40

    güzel bir anı tabi senin için öyle diyemem :) bende çocukken bayramlık elbiselerimi akşamdan özenle hazırlar yatardım sabahın köründe kalkar giyerdim sonra şeker toplamayaaaa :) Ramazan bayramınız mübarek olsun …


Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,400 hits

