14
Eyl
09

Köylü Kurnazlığı !

Köylü kurnazlığı yapan insanlardan nedense tiksiniyorum, hele ki bunu iş güçün içinde yapılınca,hiçbir zeka belirtisi olmadan kurnazlık yapmaya girişince insanlar kendimi tutamıyorum ve patlıyorum. İş çevirdikleri zaman kimse öğrenmeyecek, kimse bu işten bişey çakmayacak, sessiz sedasız üstü kapatılıp işlerine güçlerine bakacaklarını zannediyorlar. Şunu bilmiyorlar ki yanlış adamla oyun oynuyorlar. Sonrada iş çevirdikleri adamı sen tanıyormuydun bilmiyordum diyorlar… Hay aklına sıçayım… Sektörde ne kadar çok adam tanırsan haberler sana o kadar hızlı ulaşır. Dedikodu kazanı bir kere kaynadımı kimse durduramaz ve ışık hızına yakın bir hızla dağılır. Gelse bana dese ki böyle böyle bişey yapacam yarı yarıya kırışalım işi halledelim dese onu bile istemem tamam dostum sen yap yeter derim ben işime bakarım ama kurnazlık yapmaya çalıştıklarında sinirlerim tepeye çıkıyo burunlarından getiriyorum hatta yaptıkları işin üstüne yatıyorum -ki bu benim işime gelir- sonra da kendi bölgenle ilgilen herkesin kendine ait zone dağılımı var diyorum. Ne demişler az kazan namuşlu kazan en azından paylaşmayı bil, paylaşmayı bilmiyorsan kaybetmeye hazır ol ya da gerçekten kalitei saat gibi işleyen bir plan yap ki ben fark etmeyeyim. Zeka kıvılcımı görmek istiyorum insanlarda iş yapıyorlarken standardın dışına çıkıyorsan zeka belirtileri göster ki insanlar seni salak yerine koymasın ! Lütfen köylü kurnazı olmayın, derler ya siz giderken ben geliyordum diye işte geldiğim yer sizin iş çevirdiğiniz adamların yanı ! Sinirli bir yazı oldu ama anlayan anlar gerisi çokta fifi !

Reklamlar

0 Responses to “Köylü Kurnazlığı !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

%d blogcu bunu beğendi: