06
Eyl
09

Tarih Olacaksın !

Uyarmıştım tarih olacaksın diye ama devam etti yapış yapış olmaya. Ben demiştim ki ona benim sevgilim olsan çoktan kapının önüne koyardım o yine iyi dayandı diye ama dinlemedi; yapışkan olmaya, habersiz planlar yapmaya, istenmeyen şeylerin tümünü ve sabah uyandırmalara devam etti ve tarih oldu. Artık herkes rahatladı. Benim kız arkadaşım olmamasına rağmen ben bile rahatsız olmuştum kızdan. Niyedir bu yapışkanlık, temas manyaklığı, habersiz gelmeler… Bunu yaparak hayatın boyunca Fuck Buddy olmaya devam edeceksin. birde demez mi bütün sevgililerimden ayrılan bendim diye. Hep öyle zannederler zaten ondan ayrılan bendim :D Ben sana o güne kadar pislik yapmasam, her yaptığını terslemesem, salakça hareketlerde bulunup benden ayrılmanı sağlamasam acaba sen beni yinede terkedermiydin derler. He’s Just Not That Into You filminde çok güzel anlatıyor; ilgileniyorsak ararız, ilgileniyorsak ilgi gösteririz, yaptığımız şeylerden sonuç çıkarma biz söylemek istediklerimizi dolandırmayız. Bir arkadaşım sevgilisine “bana birşeyleri dolaylı yoldan anlatmaya çalışma anlamam, direk söyleki anlatmak istediğini anlayım…” demişti. Gerçekten öyledir bize dolaylı yoldan bişey anlatırsanız sizin gibi düşünmediğimiz için anlamayız ve kastetdikleriniz yüzünden ne yapacağımızı bilemeyip genelde yanlış şeyler yaparız. Erkekler Marstan Kadınlar Venüsten kitabı çok doğru bir kitaptır. Düşünme ve yaşama şekillerimiz farklı. Biz ayakkabılara, çantalara ve elalemin ne giydiğine dikkat etmeyiz varsa yoksa teknoloji ve kızlar… Başka bişey yok hayatımızda Birde futbol diyecem ama ben pek sevmem ondan demiyorum demiyecem :D Neyse konuyu dağıtmadan Uhu 404 e geri dönelim. Bir kızı böyle yapışkan yapan şeylerin temellerine inelim, Nerden gelir bu yapışkanlık. Benim tahminlerim arkadaşlarının çoğu evlenmiş, yaşı evde kalma sınırlarına gelmiş, kariyer yapma gibi bir derdi olmayan ve dokunma hastalığı bir kızı yapışkan hale getirir gibime geliyor. Yüzlerce kez uyardık Sayın Uhu 404 ama dinlememeyi tercih ettim. Sana çok kez tarih olacaksın dedim sen aldırmadın. Bak Tarih oldun… Ama teşekkür ederim bloguma bir yazı daha eklememe yardımcı oldun. Bu yazıyı belki okursun diğerlerini okuduğun gibi o zaman belki bişeyler dank eder. Neyse bana ne ayrıca ben yazımı yazarım götümü döner yatarım :DNot* Tüm kızlar üstüne alınmasın. Yazı bir yapışkan için yazılmıştır !</divn

0 Responses to “Tarih Olacaksın !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,592 hits

