04
Eyl
09

Back Together Ne Kadar Saçma !

Babybird – Back Together’ı dinlerken geldi aklıma birden, eski sevgililer, flirtler, aşklar vs vs.. O zaman onlar için ölebileceğimizi düşündüğümüz insanları tamamen dünyamızın dışına atmışız ve çağrışımlar yok olmuş. Nasıl bir durumdur ki bizi eski sorunlu hayatımıza döndürmek isteyen ve aynı sorunları ne olursa olsun yaşayabileceğimize ve durumları çekebileceğimize inandıran ! Mazoşist olmalı insan bunları istemek için. Belki de geleceğin getireceklerinden korkmak. Yeni aşkların, sevgililerin olamayacağına başaramayacağımıza inanmak. İlla dönmek isteyenler dönsün zaten onlardan hayır gelmez :D mutlu olacaklarını, birşeylerin değiştiğini düşünerek zaman harcasınlar bırakın ! Öyle olmadığını göreceklerdir eninde sonunda ama sobaya elini dokundurmayan bilemez tabi. Herkes en az bir kere dokundurmuştur o sobaya elini; o sobanın elini yakacağını bile bile ! Şimdi bana kızacaksınız ama hayatta ki herşey bir alışveriştir, aşk bile. Karşılıksız bişey olmaz. Diyeceksiniz ki Almadan vermek Allaha mahsus ama onunda kuralları var ! :D Geçmişi sadece yaptığımız saçmalıkları bir daha yapmamak için kullanmayı isteriz ama her seferinde daha kötüsünü yaparız o yüzden geçmişe bakmayın herkes aynı kalıptan çıkmadı ki geçmiş işinize yarasın. Eskiden köpek beslerdim süper yetiştirdim o öldükten sonra aldığım kaplumbaya aynı eğitimi veremem ki ! Geçmiş geçmişte kaldıysa niye kafamızı yorarız bu bir bilgisayar oyunu değil ki questleri tamamlamadan bir sonraki stage e geçemeyiz gibi bir problemimiz yokken ! İstediğin yerde bırakıp istediğin yerden başlarsın yeni questler sıkılırsan başka quest seç kimse sana zorla bişey yaptıramaz. Artık önünüze bakın saat 12 geçtikten sonra bal kabaklarını toplamayı bırakın onlardan artık tatlı bile olmaz. Haaa cadılar bayramını severim göz ağız oyup korkunç şeyler çıkarırım diyorsanız ancak geçmişten bunlar çıkar :D Come on everybody, let’s go şoko party demişler Türk filmlerinde bile :D
Reklamlar

0 Responses to “Back Together Ne Kadar Saçma !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

%d blogcu bunu beğendi: