04
Eyl
09

30 Ağustos Maceralarım !

Doğum günün 30 ağustos ve hayatımın bana ilk tokatı attığı ve babana bile güvenmeyeceksin dediği gündür. 8 yaşına kadar herşey güzeldi doğum günümde erkenden kalkar Annemin yaptığı elmalı ve jöleli pastayı yapmasını bekler geçen uçaklara bakar ve ailem bana “Bu uçaklar senin için geçiyor” demesiyle geçen ve arkasında yazı yazan tek motorlu pırpır uçakları izlerdim. Benim ilk 8 yılım ailemle süper bir sinerji içinde geçti ta ki ben ilkokula başlayıp okuma yazma öğrenene kadar. Sonra 30 Ağustos geldi çattı. Annem yine elmalı ve jöleli pastayı yapıyor, arkadaşlarım doğum günüme davetli hediyeler masanın üstünde depolanmış süper bir gün ve ben yine evimizin camından geçen uçakları izliyorum, heyecanlıyım ne de olsa benim için geçiyor ve uçakların arkasında olanı 3-4 senedir okumayı bilmediğimden merak içindeyim, Sonra bir uçak geldi arkasında yazı, içimde kocaman bir heyecan ve ben okumaya başladım 30 A-ğus-tos Za-fer Bay-ra-mı-nız- kut-lu ol-sun :( tabi benim için geçmediğini anladığım an kafamdan kaynar sular döküldü ve aileme olan tüm sevgim, güvenim ve ilgim bir anda bitti. hayatta en değer verdiğim kişiler benim cahilliğimden yararlanarak beni kandırmışlardı ve yalancı mutluluklar yaşamama sebep olmuşlardı neden yapmışlardı bunu çok düşündüm. Bir gün okuma yazma öğreneceğimi hiç mi düşünmemişlerdi ! Neyse tabi bende heyecan sıfır uçaklar benim için değilmiş ve anlamı kalmamıştı. Okuma yazma öğrenmek benim hayatımda çok şey değiştirdi keşke öğrenmeseydim de ailem olsaydı !
Neyse yıllar geçti ailemle benim yazlığım onların evi olan yerdeyiz 16 yaşındayım yine 30 ağustos gelmiş benim için bir doğum günü partisi var adını hatırlamadığım diskonun birinde ben yine heyecanlı, gelenler baya olmuş arkadaşlarım. aileleri falan herkes orada neyse ben pasta kestim, hediyeleri açmaya başladım sonradan kız arkadaşım olacak ama o zamanlar tanımadığım kişinin alkolik annesinin elinde kocaman bir hediye.  Aldım açtım heyecanla ama gözlerime inanamadım açtıktan sonra. Alacak hediye bulamamışlar kadın bana bodrum usulü yatak örtüsü almış evet şimdiki yaşımda güzel olabilirdi ama lanet olsun ben daha o zaman 16 yaşındayım… Neyse pis alkolik 2 şişe Jack versen daha makbule geçerdi dedim içimden ama heralde yüzümden anlamıştır içimden geçeni…
Üniversiteye başladım üniversitenin güzel kızlarından biriyle çıkıyorum ama kesinlikle tungaya düşürülmüşüm çünkü kız bildiğin aptal öyle böyle değil ama… Hala arkadaşlarım sorar nasıl böyle bişey yaptın diye bende ne yapayım kafam iyiydi ve kızda güzel, tuzağa çekildim demişimdir hep… Neyse arkadaşlarla doğum günü muhabbeti yapıyoruz; senin ki ne zaman benim ki ne zaman falan derken ben atıldım… Benim ki 30 Ağustos iyi ki adımı zafer, bayram falan koymamışlar çok salak olurdu kendimi aptal gibi hissederdim zaten ne o isim bayrammış zafermiş.. Ben verdikçe veriyorum küçük duruma düşerdim salak isimlerden istemezdimde ne yani 30 ağustosta doğdum diye illa adım bunlardan biri olacakmış da … Neyse baktım kız arkadaşımın suratında bir ekabirlik var. Zaten yeni çıkmaya başlamışız pekte ne olduğunu anlamamıştım. Eeee dedim neden suratını ekşittin, o da demez mi ” Benim babam da 30 Ağustos doğumlu ve adı zafer diye” tabi benim başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Kızla yeni başlamışız ve en değer verdiği şey olan babasıyla dalga geçtim hatta geçmekle kalmadım itin götüne soktum. Neyse kız bastı gitti ama benden ayrılmadı benden ayrılması için saçını sarıya boyatması ve benimde okulu uzatmam yüzünden sinirlenip kafasına cep telefonu fırlatmam sonucu hayatımda yaptığım hatayı düzeltme şansım oldu :D
Son olarak üniversite bitmiş ve tahmini 2005 yılları ben yine Örende tatildeyim. Doğum günüm gelmiş ve ben akşam 8 itabariyle içmeye hız vermiş durumdayım. Herkes doğum günü hediyesi olarak bana içki ısmarlıyor. Gece güzel geçiyor eski sevgilim bana asılıyor ama o zamanlar nişanlıyım yüz vermiyorum :D Sabah 4 falan oldu bizim ekiple barda oturur pozisyon aldık ve benim eski sevgilim ( Bana yatak örtüsü hediye eden Alkolik kadının kızı ) parmağımdaki yüzüğe baktı ve bana sana bir Tekila ısmarlayım dedi doğum günü hediyesi olarak… Tekila, kafam fazlasıyla iyi ama asla alkole hayır diyemeyen bir bünyeye sahip olarak kabul ettim. Elim belinde kızın ama asılmıyorum kesinlikle nede olsa eski sevgilim ve aynı zamanda arkadaşım. Neyse ben tekilayıda shot yaptıktan sonra baktı kafam iyi hassas noktamdan vurmaya çalıştı. Elimi tuttu ve yüzüğe baktı. Onunla evlenecekmisin dedi… bende kafamı salladım evet der şekilde. Hiç beklemediğim bir andı “Onunla evlenme benimle evlen” dedi. Bende oturuyorum o ayakta duruyor beline sarılmış bir şekildeyiz, bende counter attack geldi ” Umarım sanada hayırlı bir kısmet çıkar” diye… Kafam iyiyken evlenme teklifi alıyorum hem güzel hem de zengin bir kızdan ve hatta o zamana kadar en iyi anlaştığım ve aynı şeyleri düşündüğüm kişiden verdiğim cevaba bak ! Neyse aptallık etmişim sonra bir girişimde daha bulundu ama nedense aynı cevabı almıştı… 30 Ağustoslar yani doğum günlerim pek bana yaramıyor nedense garip şeyler yaşıyorum ! Bir daha ki aksiyonlu 30 Ağustosu sabırsızlıkla bekliyorum…
Reklamlar

0 Responses to “30 Ağustos Maceralarım !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

%d blogcu bunu beğendi: