24
Ağu
09

Duman Altı !

Ailem o kadar çok sigara içerlerdi ki çocukluğum puslu geçti baya. Birçokşeyi hatırlamıyorum anne baba demeyi geç öğrenmişim onları pusların, sislerin içinden göremediğim için! Arabada sigara içerlerdi güneş ışıkları içeri giremezdi o yüzden kemik gelişimim yetersiz oldu. Ha ben niye salak gibi başladım bilmiyorum ama allerijim var ve gözlerim devamlı kızarır ve devamlı antihistaminik kullanmak zorunda bırakır beni. Dumansız hava sahasına geçilmesi işime yaradı, geçenlerde dışarı çıktığım zaman gittiğim club da haliyle sigara içilmiyor, benim hiç bir sorunum yok keyifle dans ediyorum, güzel bir gece geçiriyorum, Eskiden sigara dumanının altında gözlerim sulanmaya başlar başım ağrırdı ve hoşlandığım kızla gittiysem mekanadan çıkmak hatta mekanı terketmek zorunda kalırdım. Artık mekanlarda rahatça fink atabiliyorum, hoşlandığım kızları bırakmadan, başım ağrımadan.Kendimizi öldürdüğümüzü bile bile bu boku neden içeriz ki ? Sigara içen ve tek sevinen adam olarak bu yasağa, arkadaşlarımın bana hain muamelesi yapmasından hoşlanmıyorum. Söyleyin çocuğunuzun içmesini istermisiniz. Eskiden bu dumanlı mekanları ben kabul ediyordum ama bünyeme bir türlü söz geçiremiyordum. Niye sigara içiyoruz sorusuna Keyif alıyorumun dışında kabul edilebilir bir neden söyleyebilecek biri var mı? Hadi herkes söndürsün sigarayı, Afrikada sigara içemeyen çocuklar var !
0 Responses to “Duman Altı !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

