19
Ağu
09

Sene 1999 !

Senelerden 1999 ben o sene üniversite sınavına gireceğim, sorular çalındığı için ertelenmiş ve ben hayatımda hiç çalışmadığım kadar ders çalışmışım. Tabi sınav soruları çalınınca sınav iptal oldu ve ileri bir tarihe alındı, ben de tatil moduna girdiğim için çalışmayı kestim. Tabi alışmamış götte don durmaz derler bendeki bilgiler beynimi yavaş yavaş terk etmeye başladı ve hiç birşey bilemez hale geldim o zamana kadar neyse sınav gecesi geldi çattı. Bizimkiler ben sınava girecem diye eve gelmişler. Neyse beni telaşlandırmamaya çalışıyorlar , herşeyin iyi olacağındani kazanmasam da sorun olmayacağından falan bahsediyorlar tabi ben zaten sallamıyorum heyecanlı olduklarını düşünüyorum ama pek de umrumda değil zaten. Neyse ben yatayım bari sabah sınav var dedim. İçeri geçtim yatağa yattım biraz zaman geçti alışkın değil bünye erken yatmaya uyumayı bekliyorum, üniversite hayalleri kuruyorum, odamdaki gölgelerden tavşanlar yaıyorum, gözüm bilgisayara gidiyor açmamam lazım açarsam sabah olmaz, neyse tam herşey güzel işte düşünceler arasında dalacam uykuya, oda nesi şakur şukur bir ses. ama baya bir ses geliyor. Evde öyle seslere alışkın değilim alışmış bünye yalnızlığa tabiii…. İçeri gittim bizimkiler okey bulmuşlar bütün aile okey oynuyor. Ama okey taşlarının sesi bana nasıl batıyor. içeri gittim farkında mısınız ben yarın üniversite sınavına girecem dedim, aldığım cevap tamam sessiz oynarız dı. Okey sessiz oynanabilen bir oyun değildir. Pek beni sallamadılar okeye devam ettiler ben o hırsla odama gittim ve ara geçişteki bütün kapıları çarparak kapattım ama hala bizimkiler beni sallamıyor. Sanki ben üniversite sınavından yeni çıkmışım kutlama yapıyorlar. :D Neyse sabah ablam ve eniştem beni aldılar sınava gireceğim yere götürüyorlar ama benim eve çok uzak cehennemin dibinde kötü bir okul. Erken gittik trafik olur falan diye. Eniştede esprili bir adamdı ben sınava girmeden o kadar eğlendim o kadar güldüm ki yanımızda sınava girecek gergin tipler ve aileleri bize kötü kötü bakıyorlardı, hatta gülüş ve kahkahalarımıza sesli yüksek tepkiler verenlerde vardı. Neyse sınav zamanı gelip çattığı zaman sınav salonuna geçtim yerime oturdum sınav kitapçıkları doldurulacak yerleri doldurdum. bide cam kenarındayım ama koridorada hakimim süper ankara manzaram var! Herşey o kadar güzel ki :D Bende relax bir şekilde soruları yaptım ama aslında relax olmamam gerektiğini biraz adrenaline ihtiyacım olduğunu anladım. Sınav sırasında bir çocuk çıktı dışarı al şekerinde benden olsun dedi. Ben şeker meker hiç birşey götürmemişim 2 kalem 1 silgi çıkınım bu sonra bir arkamda oturan bir kızdan ses duydum. Harkş diye ne oluyor lan demeye kalmadı mis gibi bir salatalık kokusu. Büyülendim lan derken ki pek sevmem, sınav psikolojisi böyle birşey heralde; sever ve canı ister oldum hafif kafamı çevirip pis pis baktım. Neyse gerzek karı şekeri, pirinci anladık kalem silgi zaten lazım ,o ne yaw bu aptal karının hıyarıda kesin okunmuştur ama nerden aklına geldi ya da kimin aklına geldi, al kızım şu hıyar yanında bulunsun ne olurrr ne olmazzz… neyse sınavı verip dışarı çıktım okulun iğrenç koridorlarında yürürken doktordan çıkmışım ve aşı olmuşum gibi hissettim garip bir his vardı ama içimde sallamadım. Zaten o günden sonra ailemle evlerine gittik ve ben gece alemlerine ve denize doygun bir halde yazı geçiriyorum sınav sonuçları gelecek bizde tercih yapacaz. O sene Aktüel dergisi fal eki verdi ve aradığınız aşkı sağlık alanında bulacaksınız yazıyordu. Ben de sağlıkla ilgili bir bölüm yazdım 12 ya da 13. tercih olarak. Nereyi kazandığımız açıklanacağı gün ben öğlen uyandım ablamın telefonuyla oğlum şurayı kazanmışsın dedi bana. Dediği yer yazdığım sağlıkla ilgili okul hani hayatımın aşkını bulacağım. Kazanmışım anneme söyledim aferin zaten kazanacaktın dedi. Tepkisi bu kadardı daha fazla veya az değil neyse bende pek sallamadım zaten kazanmıştım işte daha ne olsun, o gece beni elalem kutlarken içeceğim içecekler ve keyiften daha relaxlaşmış hatunlar daha çok ilgilendiriyordu :D*Aktüel Dergisinin eki yalan söylüyormuş, Üniversiteyi bitireli 5 sene oldu hala hayatımın aşkını bulamadım :D

Reklamlar

0 Responses to “Sene 1999 !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,400 hits

%d blogcu bunu beğendi: