13
Ağu
09

MİM [Vazgeçemediklerimiz] !

*Sycorox‘dan aldığım Mim mazbatasını bu yazının sonuna kadar taşıyıp devredeceğim . Konumuz anlayacağınız gibi vazgeçemediklerimiz. Hayatta vazgeçilmeyecek bişey yoktur diye geyiklere girmeden uzun süredir beraber yaşadığım hayatımın bir parçası olan vazgeçemediklerimi fotoğraflarıyla beraber size aktarıyorum…

En başta Koltuğum – Laptop’um – Tv ve ses sistemi ekibim. Bunları tek parça olarak düşünün. Hiç biri bir diğeri olmadan yeteri kadar etkili değil. :D Ayrıca Sycorox’un reklamınıda yapmayı ihmal etmiyoruz :D


Tabi ki ice tea kim hayır diyebilir ki, Limonlu olsun biraz buz ve nane yaprağı, tadına ve keyfine doyulmaz bu sıcaklarda ama Kahvenin yerini hiç birşey doldurmuyor. Onsuz olmuyor yerine birşey konmuyor. Kesinlikle sade ve az şekerli ve gayet koyu olmalı. Kokusu 2 oda arasında hissedilmeli ve koklayanları cezbetmeli. Kış yaz farketmez işte bunlar benim vazgeçilmez içeceklerim

Vazgeçemediğim ve vazgeçmek istemediğim şeylerden biride EuroSport. Bisiklet turlarını, Snooker’ı, Atletizm, Yüzme yarışlarını herşeyini keyifle izlediğim yorumculardan Caner Eler’e (Herşeyi Bilen Adam ) ve verdiği bilgilere hayranım.

Zippom kesinlikle her zaman yanımda taşıdığım ve sigaramı onunla yakmaktan keyif alıyorum, sesini seviyorum. 2. zippom ilkinden vazgeçmiştim bundan vazgeçmem umarım. Desktop bilgisayarım dünyadaki tek amacı download olan ve film izlerken süper ses sistemiyle az çok keyifli dakikalar geçirdiğim bir çok insanın Kuma adını taktığı desktop’um …

DVD arşivim ve toplama notlarım. Kucağımda laptop olmadığı zaman bunlardan biriyle ilgileniyorum genelde. Film izlemek ve okumak hayatımın en keyifli anları ve vazgeçilmezlerimin başlarında yer almaktalar.

İşte vazgeçilmeyecek şeyler Güzel bir rakı masası, güzel bir meze tabağı bolca alkol ve uzun bir geceden geriye kalanlar :D
PS: Beyaz peynir ve Havuçlu şey, Patlıcan Salatası, Beyaz Peynir doldurulmuş biber turşusu, Barbunya Pilaki, Çiğer Sarma, Kuru Domates Bişeyi ve Humus, Yeşil Efe

Ve son vazgeçemeyeceğim şey arabam. Günde ortalama 130 km yaptığım en az 6 saati beraber geçirdiğim ilk yardım çantam, ilaç kutum, gizli kasam. Vazgeçmem senden :D

Son olarak Sycorox mazbatayı sonuna kadar taşıdım ancak verebilecek kimse bulamadım verebileceğim tek insan Mimlenmiş :D Sana geri veriyorum ki Mim’i başkalarına ulaştırabilesin. Ben buyum ve benim vazgeçemediklerim bunlar aslında kısaca hayatım bu ve bundan ibaret :D

PS: Biraz karışık oldu ama fotoğraflar beni zorladı :D Görsel olarak Pek keyifli değil kusura bakmayın !

0 Responses to “MİM [Vazgeçemediklerimiz] !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,826 hits

