27
Tem
09

İnanıyorum – İnanmıyorum !

İnsanlar bir ilişkide herşeyi inanmak ve inanmamak üzerine kurmuş. Hiç birşeyi akışına bırakma gibi bir gelenekleri yok. Artık büyüdükleri içindir mi yoksa geride bıraktıkları hayal kırıklıkları yüzünden mi bilmiyorum. Başlangıçta hiçbir isteğiniz olmazsa gelecekle ilgilide bir hayal kırıklığınız olmaz. Ümitlermidir bizi bu hale getiren yoksa bir yerlere kapak atma isteğimi. Çok güzel bir laf vardır bunun için “Demirden korksaydım trene binmezdim” ya da “Gelene gelme demedik ki gidene dur diyelim”. Konunun özü şudur ki zaten yaşayacağımız sene sayısı belli ve bu senelerin sadece 20 yıl kadarını genç olarak geçireceksek ya savaşın sonuna kadar kimseyi ve koşulları takmayın ya da akışına bırakın. Biraz ondan biraz bundan olursa; zıpkınla sürü balığa rasgele ateş etmeye benzer, sonuç hep sıfırdır. Siz hiç planlı bir aşk gördünüz mü. Aşk rastgeledir. Kime, neye, ne zaman çıkacağı belli olmayan bir piyango gibidir. Takmayın, incelemeyin bazı şeyleri keyfini çıkarın bu hayatın daha ne kadar yaşayacaksınız ki !!!

0 Responses to “İnanıyorum – İnanmıyorum !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

