27
Tem
09

İlgim Size Değil Mariachilere :D

Tatilin ilk günüydü. Turtle diye bir yere gittik ve içerisi fazla kalabalık ve karanlık olduğundan dolayı ( Hep öyledir ama Büyümüşüz :( ) dışarda localara oturduk. Karşımda kocaman bir mariachi havuzu ve ben kendimi frenlemiyorum çünkü kapıdan girerken sınırsız olarak girdik ve herkese mariachi nasıl içilir dersi vermeye geldiğimi yüksek sesle haykırmış durumdayım :D Havuzdan 2 saate 10 tane falan mariachi içtikten sonra mariachiler tükendi ( Saatte 3 olmuş gayet normal beklemedeyim sadece havuzu gözleyerek ). Yanımızdaki locaya oturan kızlara 4 tane mariachi geldi. Bunlar 4 kişi olmalarına rağmen biri sevgilisinden ayrılmış sessiz sedasız telofonuna sarılmış durumda diğer 3’ü yan yana oturmuş bir taraftan dedikodu yapıyorlar bir taraftanda bizi gözlemliyorlar. Bende baktım havuza tazeleneceği yok mariachilerin, hafif alkollü olmanın verdiği gazla kızların yanına gittim. Giriş cümlem çok basitti ve amaca yönelikti iyi geceler kızlar, ilgim size değil mariachilere :D Amaç mariachilere ulaşmaksa kızlarında gönlünü fethetmek için 2. atağım geldi Söylermisiniz bu mariachileri elde etmek için cazibenizi nasıl kullandınız tabi tipik tersleyen kız lafı geldi Git bara söyle Zaten içebilecek durumda değillerdi ve miktar olarak onlar için fazla olduğundan dolayı 1 tane mariachi aldım. Tabi beni 2 gün boyunca güldüren şey olduktan sonra yerime döndüm. Ne mi o :D Beraber gittiğim arkadaşımda kızlardan 1 tane mariachi istedi ama içeceğinden değil amaç muhabbeti arttırmak :D Kızlardan birini verdiği cevapla tatilim şen geçti. Gürbüz çocuğa söyle mariachiyi elde edebilmesi için daha çok çaba göstermesi lazım Gürbüz süper laf, yazarken hala gülümsüyorum. Neyse tahmin ettiğim gibi oldu ve kızlar mariachileri içemediler ve giderken bana bıraktılar :D ve ben onların yerine mariachilerin keyfini çıkardım :D tabi gece bitmedi gecenin ilerleyen kısmında 1 barmen azarladım 1 ücretsiz içki içtim, arkadaşa kahve gelirken 2 kişi 7 kez özürle getirdi ama keyifli bir geceydi. Aksiyon o gecelik bitti 600 km araba kullandıktan sonra bunları yapabilmekte bişeydir. 1 aksiyon beni hala gülümsetiyorsa ve bir dostuma lakap takmama neden olduysa gerisi hikaye :D

1 Response to “İlgim Size Değil Mariachilere :D”



Bir Cevap Yazın

Twitterdan Takip Et

  • kendimi muzige biraktigimda gittigim yerlere sizi de goturmek isterim. kendimi daha acik ifade edebilecegim bi yer yok cunku. 3 months ago

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.440 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 77,368 hits

