05
Ara
10

Red Bull Garage Party Ankara !

Ankarada bir event vardı… Red Bull Garage Party… Nasıl bir etkinlik, içerik ne şöyle bir baktım, FG 93.7 nin DJ’lerinden DJ Erdinç Akbulut çalıyordu. Setine söyle bir baktık Progresive House çalıyordu… Eeee bari gidelim dedik adam pek fena çalmıyordu hem de FG nin DJ’i ve Red Bull’un partysi olduğu için Powerfull bir şey vardı önümüzde biliyorduk… Gece 00.30 civarı giriş yapmak için Kentparktan girdik… Önümüzde uzun bir sıra vardı ve aslında böyle bir kalabalık beklemiyorduk orada… Ankaralılar pek DJ’leri sevmez eller havayacıdırlar. Neyse Girişe yaklaştığımızda önümüzde 8 kişilik bir yabancı grup vardı ve girmeleri 5 dakika sürdü ama kapıdaki kızların bir türlü hesap kitap ve içecek fişi verememelerinden dolayı… Kapıdan kimlik göstermeden geçtikten sonra kaşe bastılar kolumuza üniversite yıllarındaki gibi ve sonra garaja inmek için asansörlere yöneldik. İlk şoku asansörde yedik. Asansörde önümüzde bir çift vardı kız mini etek ve simli file çorap giymişti… Bizde gözlerimizle birbirimize bakarak “Ne işi var simli file çoraplı bir hatunun garage partyde” diye düşündük… Asansörden çıkınca müziğin sesi bir anda çarptı… İlk önce çalan parçayı anlayamadık ama Türkçe çalıyordu ve yıkılmıştık… İçerdekileri görünce 2. yıkım gecikmedi… Reinaya ya da Ankarada Salataya gelir gibi giyinmiş hatunlar (miniler- maxiler – payetli kıyafetler), Takımlı tipler, apachiler…. Ben de garage party diye Standart bir flash t-shirt’ü kız arkadaşımsa polar giyip gelmişti… Çok paçoz (!?;!) kalmıştık garage party concepti için ! Ben dedim bu party’e içmeden katlanamayacam bara gidip içecek alalım diye ama barın önüne gittiğimizde bir gürüh karşıladı bizi. İçki almak için depişen insanlar ama barın önünde nerdeyse 50 kişi var ve birbirini fortluyordu içki almak için ! 50 az demeyin 3 metrelik ve 3 barmenin olduğu bir barın önünde 4 sıra halinde dizilmiş içki almaya çalışan insanları düşünün. Almaktan vazgeçtim tabi denemedim bile… Diğer bir bar vardır orayı deneyelim dediğimizde barın tam zıt tarafında partynin diğer ucunda 2.  bar’a yöneldik ama görüntü burada da aynıydı ve içki almaktan bir süreliğine vazgeçtim çünkü partyde sadece 2 bar vardı. 45 dakika sonra tekrar bu kalabalığın arasına girip bardan alkol almayı denediğimde elimizdeki fişlerle sadece Vodka alınabildiği ve Vodkanın bittiğini öğrendik… Lanet olsun parayla alalım dedim ve onun için viski gibi bir seçeneğimiz vardı sadece. 20 tl karşılığında KARTON bardakla Ballantines + Redbull aldım. Gayet hafif güzel bir içki olmuş :DD Biz tabi FG nin DJ Erdinç Akbulut çıkacak diye bekliyoruz ama bir türlü çıkmıyor saat 01.30 olmuş. 1. Barın orada sahneye yakın bir yerde bekliyoruz ve bir DJ, garage partyde Demet akalın , Serdar Ortaç ve buna benzer çalınmayacak herşeyi çalarken herkes apachiler de apachi dansı yaparak kopuyorlardı :S  Bara vodkanın geldiğini gördüğüm gibi uçtum bara, 2 tane bol buzlu vodka + Red Bull alıp hızlıca hüplettim :D  En sonunda biz karar verdik bu adam FG’nin DJ’i olmalıydı :S Neyse yakınlarda organizatör boyun askılı biri vardı…

  • Nif :”Pardon… Pardon… Organizatörmüsünüz ?” .
  • Adam:”Sorry I don’t understand” .
  • Müziğin yüksekliğinden anlayamamış olduğumu zannettim adam ingilizcemi konuşuyordu :S Party de tek konuştuğum adam yabancı çıkamazdı ya derken…
  • Nif: “Sorry… Sorry… Where is the FG DJ?” diye sordumadam sesten anlamadı ve de  ben söylediklerini sesten anlamadım ama dediği,
  • Adam: “I came first time in Ankara…. sorry I cant help you” gibi bişey dedi.

“Sevgilime gülerek dönüp konuştuğum adam yabancı çıktı ve ilk defa Ankaraya gelmiş” dedim.

Aptal müzikleri dinleyip mini etekli kızları çekiştirip, apachilerin dansını izleyerek bir süre geçirdikten sonra müzik kısıldı… Polis basmıştı party’i… Sesin yükselmesini bir süre bekledikten sonra WC ye gidelim dedik ama wc’ler 4 kat yukarda çıkışın oradaydı… 4 kat çıktık, çıkışa kadar gittik, WC ye geldik… Kız arkadaşımı beklerken WC’nin önünde çalan müzikler partyde çalan müziklerden daha iyiydi… Party’e dönelim derken bir elinde telsiz olan bir adam “Konser bitti” dedi bizde “Komser gitti” anladık ve yürümeye devam ettik. Sonra şimşek çaktı ve adama dönüp “Konser mi bitti, komser mi gitti” diye sorduk.  “Konser bitti dağılıyorlar ve aşağı inişler yasaklandı” dedi :S bizde dönüp partynin bitişiyle eve gidelim dedik. Çıktık, arabaya gittik, binip çıkarken polis alkol kontrol noktası atmışlar bizi çevirmeye soktular. Ben 1 viski ve 2 vodka içmiş olarak bu sefer “SIÇTIM” dedim. Gerekli belgeleri verdik ve üflemem istendi… Bende gayet üfledim…  0.31 artıyor yavaş yavaş, .32 .33. 34 polis “0.50 ye kadar iznin var .51 derse bende bişey yapamam” dedi… .35 .36 yukarı doğru saymaya devam ediyor ama benim kalbim güm güm, yediğin cezayamı üzülürsün bu salak party için yoksa arabanın çekildiğine ve 6 ay ehliyetine el konulduğuna mı? derken sayım devam ediyor .37 .38 .39 dedi ve Dııııııızzzztttt diye dünyada duyduğum en güzel seslerden biri geldi. sayım durmuştu ve 0.39 promil alkollü çıkmıştım :S Çok sevindim duruma tabi ve bir orgazm sigarası yaktım ama yolda giderken şöyle bir düşündüm, ortalama Birbuçuk saat içinde 1 viski ve 2 vodka Redbull içmiştim ve bardak başına 0.13 promil alkol oranı çıkmıştı… Bize alkol yerine su mu vermişleri :S Gecemiz böyle geçti işte Garage party, Elektronik Demet Akalın – Sertaç Ortaç ve adını bilmediğim hep bir ağızdan söylenen parçalar, düğüne gelmiş gibi kızlar, mini-maxi etekler, payet islemeli kıyafetler, simli file çoraplar, apachiler ve dansları, karton bardakta Alkolümsü + Red Bull, polis baskını ve çevirme…
Son olarak…

Aiskhylos demiş ki : “Acının ödülü tecrübedir.”


2 Yanıt to “Red Bull Garage Party Ankara !”


  1. 1 rrer eredf
    10 Aralık 2010, 22:50

    vodka kalmamasına rağmen gecenin sonunda 1 viski 2 vodka içmiş olman sence de garip değil mi biraz :S

    • 2 punctura
      11 Aralık 2010, 00:05

      Bitti ama sonra getirdiler vodka ben viskiyi içtikten sonra. giriş biletleriyle vodka alınıyordu, olmayınca viski aldım sonra gelince vodka aldım…. sen yazıyı bir daha oku istersen


Yorum bırakın


Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.439 aboneye katılın

Blog Stats

  • 81.681 hits