28
Ara
09

Nasıl Girersen Öyle Gidermiş !

Yeni yıla abuk subuk girdiğim yıllar oldu… adam akıllı girdiğim sene sayısı fazla yoktur bu sene nasıl geçecek bakalım. Sene sıralaması olmadan, tahmini kronolojiye koyduğum yılbaşı gecelerinden bahsedecem.

  • Üniversite yılları o zaman sevgilim yok evde tek başıma girecekken okuldan bir kız arkadaşımı aradım ya da o beni aradı tam olarak hatırlamıyorum… Anlayacağınız şuursuz bir gündü, O da yalnız girecekmiş beraber geçirelim dedik. Neyse evinden aldım, kızılaya indik. Elimizde biralar içip dolaşırken, o zamanlarda yeni işi bıraktığım şirketten 2 kız 1 erkekle karşılaştık… Kimsenin planı olmadığı için kızlardan birinin evine gitme kararı aldık. Alkol stokunu fulledikten sonra batıkentteki bekar evine gittik. Ev ev değil ahırdan bir parmak ötede. Neyse hoşbeş muhabbet falan. Kızlardan birinin sevgilisi yanında diğer kızdan da o şirkette çalışırken ben hoşlanıyordum. Hoşlandığım kızla hafiften yaklaşmalar -ben alkolün etkisiyle tavşan gibi sekiyorum- Neyse geceyi tek oda da geçirdikten sonra yatmaya karar verdik. Kız odasının yanında ki oda da (duvarları bitişik ve bitişik duvarada kızın yatak bitişik) bize yer yatağı hazırladı. Ben 2 kızın arasında yatıyorum ama alkolün etkisi ve hoşlandığım kızın yanımda olmasının verdiği etkiyle uyumuyorum -uyuyamıyorum-. Neyse yan odada ki kızla erkek sevişmeye başladılar ama sanki yanımızda sevişiyorlar… Tavşan gibi maşallah :D Offf böyle işkence olmaz olsun :D Neyse kafamın iyi olması, yan odadaki aksiyon beni harekete geçirdi ve hoşlandığım kıza aksiyon yaptım. oda bana boş değilmiş (Mod : Nuri Alço) İşin kötü tarafı sol tarafımda hoşlandığım kız sağ tarafımda sınıf arkadaşım kız -ki bana aşıkmış sonradan öğrendim- yatıyor ama biz kızla sevişiyoruz ve diğer kızın uyuduğunu düşünüyoruz. Sabah 6 olupta hadi ben eve gidiyorum diye kalkınca öyle olmadığını farkettik. Utanılacak bişeydi ama bu kadar heyecanlı olabilir… Spontan oluşan ama güzel geçirdiğim yılbaşlarından biridir :D Nasıl Girersen öyle gider kısmına gelirsek o sene kızla ayrıldık, ben okulu uzattım onun yüzünden ve yeni yıla girdiğim kadar heyecanlı bir yıl olmadı hatırladığım kadarıyla :D
  • Seneyi yine hatırlamasam da üniversite yılları diyelim 5.5 senede bitirdiğim için üniversite yaşantım uzun sürdü :D Bir sevgilim var o yılarda böyle Aysu Kayacı gibin bişey sülün gibi üniversiteye yeni düşmüş çıtırlardan :D ama gelirken beynini memlekette unutmuş.. Benim bekar evinde yeni yıla girmek için toparlandık. Neyse pek sallanacak bir gece değil ama bu kız içti içti içti sonra bağırmaya başladı ” Ne zaman Bastırıyoruzzzz, Ne zaman Bastırıyoruzzzzzz….” diye Ben şaşkına dönmüş ve anlamamış bir şekilde “Neyi Bastırıyoruz” dedim. Kız düğün davetiyesini demez mi ! Kafamdan kaynar sular hatta kaynar yağlar döküldü ve surların dibinde kafasına kızgın yağ dökülmüş Bizans askeri gibi sersemledim… Meğerse kız o zamana kadar kimseyle öpüşmemiş ve ben ilk erkek arkadaşı ve ilk öpüştüğü adam olmuşmuşum :S Sonra motoru açtı ama bende hasarı çoktur :D Nasıl girersen öyle gider kısmına gelirsek… O sene kızdan ayrıldım, kafasına cep telefonu fırlatmak suretiyle… Bastırmadığımız için şanslı hissettim ve yılbaşı gecesi gibi pek sallanacak bir yıl olmadı !
  • Neyse yine üniversite yılları. O zaman bir sevgilim var yine… Nereye gidelim muhabbeti oldu. Bende kızılayda Eski Limon vardı şimdi kapatıldı ama başka bişey oldu, neyse oraya gidelim dedim. Yılbaşında limonun programı söyleydi. Açılış Manga daha sonra Grup 84 kapanıştada Çilekeş. Ünlü olacak herkes oradaydı! Süper olmuştu. Tüm grupları bir gecede dinleyebilmek, ucuz bira, kafalar dümdüz, yanında sevgilin, yeniyıl falan süperdi. Kız arkadaşım tuvalete gittiğinde bana asılan hatunlar, ben tuvalete gittiğimde peşimden gelen kafası iyi hatunlar derken baya aksiyonluydu… ama birde kimle karşılaşalım. Eski sevgilim :S tabi benim hatun mod’u cinnete çekti. Bende huzursuz olunca başka bir mekana geçtik. Huzurlu mutluyuz içiyoruz müzik güzel derken benim eski hatunu tekrar görmezmiyim. Alkolün etkisiyle halüsinasyon görüyorum ya da kabus görüyorum zannettim. Milli piyango biletine büyük ikramiye çıkması ama elindeki biletin sahte olması gibi bir hayal kırıklığı içindeydim. Sanki beni takip ediyordu. Neyse o bizi görmedi, benim hatun onu görmedi. Mod’u tekrar cinnete çekmemesi için mekandan ayrılıp eve geçelim dedim. Kafam iyi numarası yaptım. Ayık uyumak zorunda kaldım :( Nasıl girersen öyle gider kısmı bende de aksiyonluydu o hatunla seneyi tamamladık, bana yine asılanlar oldu onun sınıfından :D yine sinirler gerildi yine götüm kalktı :D eski sevgilim beni tatilde yakaldı. Yine peşimdeydi yine ben uzak durdum. yine yine yine…..
  • Yine yeniden üniversite yılları… Bir arkadaşımızın evinde yeni yıla giriyoruz… aslında pek fazla aksiyon olan bir yılbaşı değildi ama hiç yapmadığımı yaparak yeni yıla evin banyosunda 3.2.1 dedikten sonra yeni yıla sevişerek girdik. Nasıl Girersen öyle gider derler ama öyle olmadı… ama denemedim diyemem. Şansımı denedim yeni yıl ruhu gerisine müsade etmedi :D nasıl girersen öyle gider yalan oldu ! En azından bunuda yapmadık demeyiz :D
  • Geldik tahmini 2005 yeni yılına. Bunula ilgili yeni yıla girebildik mi diye bir yazı yazmıştım ama kısaca burada da değinecem. Neyse Realden alkol stokunu tamamladıktan sonra Angora evleri civarında arkadaşın müstakil evine geldik. Süper bir kış bahçesi olan sevimli bir evdi. 5 kişi başladığımız geceye sevgilimin üniversiteden arkadaşlarıda katıldı. 4 tane ateş parçası hatun. (Bilkent İçmimarlığın güzelleri bilinir ) ama onlar gelene kadar aldığımız içkiler ve tekila ile denediğimiz kokteyller yüzünden zaten kafalar 1 milyon olmuştu. Neyse kızlardan biri ex falan aldı heralde garip garip dansedip tangasını göstermeye başladı tabi benim hatun beni sıkı gözetime aldı. Öyle garip dansediyordu ki sanki TRT de seksenler dansözlerinin yer hareketleriyle modern dansı birleştirmişti. Gecenin ilerleyen saatlerinde kış bahçesinde şöminenin önünde yayılmışken benim hatun “çantamdan tokamı getirir misin” dedi. Ben içeriye çantanın yanına gittiğimde sağda ve solda tek kişilik koltuklar var sağdakinde bizim arkadaşlar kızla oğlan kucak kucağa oturuyorlar soldaki koltukta da çanta. Bu ex’li hatun yanıma gelip “tokamı gördün mü ?” dedi. Ben bizim arkadaşların gözünün içine bakıyorum onlarda ben ne söyleyecem diye bana dikkatli bakıyorlar zaten, o kadar yakınız ki nefesimi bile duyarlar, kıza zor zar ” tokan ne renk” diye sordum. Hafif kırıtarak ve gözlerimin içine bakarak “Ne renk olduğuna sen karar ver !” demez mi… Offf ne biçim bir çıkmazın içindeydim. Bar kapısı önünde girmeye yaşı tutmayan bebeler gibi hissettim kendimi ve “istersen yukarıda ki odalara bak” dedim ve terler içinde sanki hamamdan çıkmışım gibi yerime döndüm. Kız hayal kırıklıkları içinde mi bilmem ama benden sonra hedef değiştirdi ve ben yeni yıla terler içinde girdim :D Nasıl girersen öyle gider kısmında ise ben hala yaşı tutmayan bebeler gibi bar kapılarındaydım sanki. Bütün sene aksiyon yapsamıydım yapmadığım iyi mi oldu diye düşünerek geçirdim !
  • Bir sene de Bilkent Roll House ta girmiştik… Çok sakin güzel bir geceydi. 4 kişi 1 locayı paylaşıyorduk. Gece bowling oynadık ama kafalar güzel olunca daha güzel oluyor bowling oynamak. Ayrıca alkolden değil ama bowling oynayan bir palyaço vardı gecede :S herif strike üstüne strike yapıyordu ağzım açık onu izledim. Neyse sınırsız içki olarak anlaşmıştık ama gecenin sonunda garsondan alkol tedariği istediğimde beyfendi artık alkol servisi yapamıyoruz dediğinde hayal kırıklığına uğramıştım. Hatta çıkışta markete gidip market çalışanına şikayet ede ede söylene söyle bira almıştım. Sakin, huzurlu, bol alkol, güzel yemekler ve kafa iyi şekilde bowling oynayarak geçirilen sade bir geceydi keyifliydi :D Nasıl girersen öyle gider yine yalan olmuştu. O sene hatun beni terk etti ama yeni daha iyi bir iş buldum. hayallerim yıkıldı ama kendime daha güzel hayaller yarattım :D
  • Bir sene geçe çıkıp bir mekana gitmiştik… Neyse yeniyıl oldu herkes kucaklaşıyor falan… Şampanyalar patlatıldı ama herkes birbirine fışkırtıyor… Pehhh üstüm başım şampanya böyle ıslak balık gibiyim, bide gözüme kaçmasın mı. Yüzüne kezzap atılmış konsimatris gibi kıvranıyorum. Ulan su yok ki gözüme yüzüme atayım şöyle ferahlayım… Gözde allerji olunca ve şampanyada dandikti heralde- Cristal Champagne olsa hiç öyle yapmazdı eminim :P - pek fena bir gece geçirdim ve gözlerim 1 saat kadar pek bişey görmedi.Tavuk karası olmuş gibiydim. Ondan sonrada zaten keyfim kaçtığı için geceyi erken bitirmek zorunda kalmıştım :S Nasıl başlarsa öyle gider kısmına gelirsek işten atılmama ramak kala iş buldum ve transfer oldum. Maaşım ve şartlar süper oldu. Kötü giden gecenin sonunda eve gelmek gibi yatağa yatınca bir ohhh çekiyorsun. Sevgilisiz geçirdiğim tek yılbaşıdır heralde !

Genelde yılbaşı geceleri aksiyon yapacam diye başlamayıp ama genelde unutulmaz dakikalarla geçirdiğim gecelerdir. Alkolün ve ortamın etkisi çok olsada her yılbaşı hemen hemen en az 1 unutulmaz an yaşarım. Bakalım bu sene nasıl bir yıl geçirecem. Aksiyon olursa sizinle paylaşacam… Hadi bakalım gelsin perşembe kader başıma nasıl çoraplar ördü bakacaz :D

PS: Fotoğraflar tamamen temsilidir :D

0 Responses to “Nasıl Girersen Öyle Gidermiş !”



  1. Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 1.414 takipçiye katılın

Blog Stats

  • 59,985 hits

about.me

Nif(•_●)


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 1.414 takipçiye katılın

